A
APPLES & ORANGES™

Provoacă participanții să gândească precum top managerii companiei, astfel încât deciziile de viitor să aibă la bază o gândire strategică, de afaceri.
Apples & Oranges™ oferă relevanță situațiilor financiare printr-un model de companie simplu dar profund. Participanții formează noua echipă de management a A & O Inc. - o companie de renume care se confruntă cu câteva provocări dificile. Compania pierde cota de piață, iar cerințele furnizorilor și clienților sunt în crestere. A & O Inc. are nevoie de o strategie financiară nouă și bine pusă la punct. Echipele învață să monitorizeze fluxul de numerar, să folosească eficient resursele, să compare rezultatele din bilanț și din contul de profit și pierdere.
Participanții, având niveluri diferite de experiență, pot dobândi noi competente sau pot adăuga la experiența anterioară pentru a fi capabili să:

citească și interpreteze situațiile financiare;identifice elementele critice care afectează profitabilitatea;analizeze indicatorii financiari și indicatorii cheie de performanță pentru a stabili prioritățile în mod corespunzător.


Participanții vor explora relațiile cauză-efect care reglementează situațiile financiare ale unei companii și vor dezvolta un simț al afacerilor, care le va guverna deciziile viitoare, în fiecare zi de lucru.

C
CAYENNE™- MANAGEMENTUL PROIECTELOR

O companie tocmai a finalizat un proiect de mare amploare și, privind în retrospectivă, acesta nu a oferit afacerii valoarea estimată inițial. Au existat depășiri de buget și timp și nici sponsorii proiectului, nici beneficiarii nu par prea mulțumiți de rezultate. Participanții sunt rugați să se întoarcă în timp pentru a vedea dacă pot identifica situațiile cheie sau punctele nevralgice care ar putea fi schimbate pentru a oferi un rezultat mai bun.
Participanții detectează semne și simptome ale unor probleme potențiale și le atenuează folosind resurse limitate. Povestea urmărește o implementare de proiect tipică unui nou sistem de afaceri. Cu toate acestea, provocările sunt universale și ușor de recunoscut.

Acestea sunt:

actorii-cheie nu sunt implicați. Le atragi atenția sau te bazezi pe propria judecată?apar perspective noi. Revizuiești scopul sau rămâi la planul inițial?echipa de proiect este supraîncărcată. Iei măsuri rapide sau recurgi la schimbări sistemice?datele reale nu sunt în conformitate cu bugetul și calendarul. Ajustezi cifrele sau ambițiile?


Participanții realizează rapid faptul că nu poți mulțumi tot timpul, pe toată lumea. Arta managementului de proiect constă în capacitatea de a echilibra nevoile actorilor cheie – sponsori și comitetul director, echipa de livrare a proiectului și utilizatorii finali ai organizației – cu scopul de a crea valoarea maximă de afaceri.

D
DECISION BASE™- MANAGEMENT STRATEGIC

Șase companii cu investiții de capital concurează pentru clienți pe o piață extrem de competitivă și dinamică, aflată într-o continuă schimbare. Participanții își asumă rolul echipei de management - formată din finanțe, producție, marketing și corporate intelligence. Provocarea cu care se confruntă este de a face investițiile corecte la momentul potrivit și de a obține câștigul dorit.
Echipele vor gestiona variabilele strategice, operaționale și financiare care vor ajuta la menținerea unor costuri mici și pătrunderea pe noi piețe.
 
Decizii de investiții dure se întrevăd:

să investesc acum sau mai târziu?să urmăresc toate piețele sau doar căteva?să preiau conducerea sau să fiu un succesor precoce?să construiesc linii de asamblare eficiente sau linii de producție flexibile?să împrumut bani sau să-i castig mai întâi?să rămân la elementele de bază sau să urmăresc inovația?

  •  

Echipele învață să utilizeze eficient situațiile financiare și indicatorii financiari ca instrumente de planificare pentru a crește productivitatea și profitabilitatea pe o perioadă de 10 ani. Lucrând împreună, aceștia au ocazia să-și crească gradul de conștientizare a complexității relațiilor interdepartamentale. Mai mult de atât, aflați în acest proces, ei înțeleg de ce este nevoie pentru a merge în aceeași direcție și modalitatea de a utiliza noile abilități și perspective în viața reală.

E
ENTERPRISE™- STRATEGIE îN ACțIUNE

Succesul este o țintă în mișcare. Cum poți obține susținerea tuturor într-o piață care se află într-o continuă schimbare? În simularea de afaceri Enterprise™, șase companii concurează pentru aceiași clienți într-o piață dinamică. Participanții își asumă rolurile echipei de management – formată din departamentele de marketing și vânzări, dezvoltare și servicii, planificare și livrare, finanțe și control. Principala provocare este aceea de a construi și de a pune în practică cu succes o strategie care să conducă la rezultate pozitive.
Echipele se lansează într-o simulare de afaceri, cu promisiuni de riscuri și recompense, în care participanții sunt nevoiți să privească înainte și să gândească strategic pentru a reuși.
 
Enterprise™  provoacă participanții să confrunte incertitudinile și să găsească un echilibru între rezultatele pe termen scurt și valoarea pe termen lung. Echipele trebuie să:

decidă poziția de piață dorită;se orienteze și să vândă clienților potriviți;satisfacă cerințele clienților prin dezvoltarea unui portofoliu de produse atractiv și profitabil;demonstreze excelenta în livrare, profitând la maximum de oameni și procese;creeze o valoare de brand puternicaă, durabilă;țină evidența rezultatelor financiare atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.

L
LIVON™ - DIFERENțIERE șI POZIțIONARE

Patru companii se găsesc într-o competiție dură pentru aceiași clienți într-o piață aflată în continuă creștere. Provocarea supremă este de a construi și de a menține o bază de clienți profitabilă.
Cine va deveni lider de piață? La început, cei patru sunt ”peste tot”. Realitatea din piață le demonstrează rapid că produsele și serviciile lor nu pot reprezenta totul pentru toată lumea și că o poziționare competitivă devine esențială. Pe care dintre clienții actuali ar trebui să-i păstreze? Ce alți clienți potențiali ar trebui vizați?
 
A avea succes înseamnă a construi o poziție puternică pe piață și a dezvolta capacitatea de a o apăra.
 
Echipa de management trebuie să decidă poziția de piață dorită și să o obțină în cel mai rentabil mod. Echipele analizează cercetări de piață pentru a le ajuta în deciziile tactice:

să mă îndrept spre o piață cu standarde ridicate sau standarde joase?să urmaresc o nișă unică sau să atac poziția unui concurent?să construiesc trenduri în avans sau să aștept cererea să crească?să concurez prin diferențiere sau prin preț?să-mi apăr poziția construită cu orice preț sau să o schimb?


Astfel, echipele află de ce este nevoie pentru a fi “global” – să adopte un cadru global al unei strategii și să-l aplice cu succes în condițiile pieței locale.

P
PERFORMANCE™ - MANAGEMENTUL EFICACITATII

În cazul în care oamenii din organizație au tendința de a vedea paharul pe jumătate gol, mai degrabă decât pe jumătate plin, acest lucru reprezintă o provocare serioasă. Cum poți încuraja oamenii să vadă oportunitățile, mai degrabă decât să se concentreze aupra limitelor?

În Performance ™, echipe formate din câte patru participanți își antrenează gândirea de afaceri urmând povestea cazului Fenix Inc. În trei capitole, participanții ajută compania Fenix Inc să stăpânească corect elementele de bază, să dezvolte un avantaj competitiv și în cele din urmă, să conducă firma către profit.

Pe parcursul desfășurării atelierului, participanții trasează paralele cu propria realitate, reflectând asupra provocărilor și oportunităților pentru propria companie.

Participanți de toate nivelurile și funcțiile pot veni împreună pentru un dialog constructiv cu privire la o gamă largă de aspecte de importanță strategică, cum ar fi:ciclul de viață al produselor;tehnologii perturbatoare;eficiența lanțului de aprovizionare;servicii cu valoare adăugată;segmentarea clienților;profitabilitatea pe termen scurt vs. profitabilitatea pe termen lung.

S
SALES ENDEAVOUR™ - MANAGEMENTUL OPORTUNITATILOR

Sales Endeavour™ vă va ajuta echipa să-și crească vânzările, să-și îmbunătățească rata de închidere, să reducă timpul de operare și va oferi managementului o perspectivă mai clară asupra situației vânzărilor în cadrul organizației.
Sales Endeavour™ reprezintă o combinație interesantă de aplicații reale de vânzări și un exercițiu de învățare interactiv care oferă angajaților o șansă de a prelucra metodic și strategic oportunități reale de vânzări, într-o atmosfera antrenantă și competitivă.
În timpul simulării, participanții abordează o oportunitate ambițioasă de vânzare, plină de riscuri, schimbări neașteptate de situație, nonsensuri, informatori competitivi, organizații în schimbare, agende ascunse, schimbarea preferințelor de cumpărare, așteptări nerezonabile, o concurență puternică și incertitudinea clientului. Cu alte cuvinte, viața reală.
Până la sfârșitul programului, participanții vor pleca cu un plan de vânzări pe deplin dezvoltat referitor la una dintre propriile perspective, precum și cu competențele și înțelegerea necesare pentru a câștiga mai multe vânzări în viitor. Cea mai bună parte: procesul este repetabil.
În cele din urmă, Sales Endeavour™ economisește timpul și resursele experților în vânzări, ajutându-i să regândească diferite considerente strategice, cum ar fi cumpărătorii și concurența, astfel încât aceștia vor alege să urmărească doar cele mai productive și profitabile oportunități.

T
TANGO™ - MANAGEMENTUL ACTIVELOR INTANGIBILE

Dacă avantajele competitive ale afacerii dumneavoastră sunt intangibile, valoarea companiei se extinde mult dincolo de rezultatele financiare. Probabil, cel mai valoros bun sunt propriii angajați, iar asta înseamnă că trebuie să depășiți provocări unice. Cum atrageți și păstrați oamenii potriviți în industrii aflate într-o piață foarte dinamică? Cum puteți obține mai mult de la angajați rămânând în același timp un ”angajator dezirabil”? Cum vă asigurați că oamenii se aliniază cu strategia de creștere economică și capacitatea de a dobândi și păstra clienții profitabili?
Prin simularea de afaceri Tango™, participanții dezvoltă abilitățile necesare pentru a mobiliza pe deplin oamenii, văzuți ca fiind o sursă de avantaj competitiv și pentru a pune în practică o strategie de afaceri de succes.  Provocarea este să atrageți și păstrați clienții și angajații potriviți, în scopul creării de profit pe termen scurt și valoare pe termen lung. Ca urmare a experienței Tango™, angajații dumneavoastră vor putea să:

obțină un avantaj competitiv pentru a atrage angajații și clienții potriviți;realizeze planuri și proiecte strategice pentru o utilizare optimă a capacității;maximizeze fluxul de numerar și profitabilitatea - pentru a asigura flexibilitate și crestere;crească know-how-ul companiei dumneavoastră, nu doar propria competență;păstreze și să dezvolte angajații companiei, în conformitate cu obiectivele lor și cu viziunea strategică a companiei dumneavoastră.

T
THE MEDICI GAME™ - CREATIVITATE șI INOVAțIE

Ce au în comun laptele de capră, păianjenii și ața de pescuit? Discurile muzicale și companiile aeriene? Comportamentul furnicii și liniile de telecomunicații? Cei mai mulți dintre noi ar presupune că nimic. Dar fiecare dintre aceste combinații aparent aleatorii au dus la inovații radicale, care au pus bazele unor noi domenii de activitate.

Participanții pornesc într-o călătorie fascinantă spre intersecție, un loc unde ideile din diferite domenii și culturi se întâlnesc și se ciocnesc, stârnind în cele din urmă, o explozie de inovații extraordinare.
 
Bazat pe bestsellerul ”Effectul Medici” de Frans Johansson.
 
În cadrul seminarului, echipele vor discuta și explora:

ce este o inovație revoluționară și cum se produce?ce tip de condiții cultivă - sau obstructionează - inovația? Folosim ipotezele corecte?cât de bine ne canalizăm diversitatea pentru a explora, găsi și valorifica noi oportunități de creștere?cum vom proceda?

B
BUSINESS MIND AGILITY (CELEMI PERFORMANCE)

O viziune pozitivă dar și realistă asupra situației afacerii este indispensabilă în dobândirea succesului. Este ceea ce vor obține echipele formate din câte patru membri, ce vor participa la workshop-ul Performance. În trei etape, acestea vor simula cazul Fenix Inc., urmând pas cu pas însușirea elementelor de bază, crearea avantajului competitiv și dobândirea succesului. Echipele vor avea până la final o ințelegere comună, de ansamblu, a elementelor cheie ce influentează afacerea, dând o atenție sporită nevoilor clienților și factorilor decisivi în situații dificile.