N
Negocieri constructive

Fie ca negociati un contract important sau ca solicitati o marire de salariu, este important sa detineti abilitatile specifice care va pot garanta atat un avantaj pe durata acestui proces, cat si mentinerea unor relatii de lucru pozitive cu celelalte parti implicate in negociere.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti invata:

  • aproape tot ceea ce  este de stiut despre strategii de ofertare si intelesurile ascunse din spatele cererilor si ofertelor;
  • cand sa NU faceti prima oferta si cum sa faceti oferta potrivita la momentul potrivit.
O
Orientarea catre client

Fiecare angajat din companie are clienti. Si aceasta pentru ca fiecare angajat are colegi, care sunt si ei clienti – chiar daca uneori uitam sa ii tratam ca atare. Colegii adreseaza intrebari la care asteapta un raspuns sau au nevoie de asistenta. Asemenea clientilor, ei trebuie sa fie tratati politicos; sa primeasca un raspuns prompt la solicitari si atentie totala pentru problemele cu care se confrunta. Au nevoie de serviciul clienti!

Va promitem ca aceasta sesiune va va ajuta sa gestionati interactiunea cu clientii interni si va genera solutii avantajoase pentru ambele parti.

 

P
Power selling - Fundamente

Demersul unui vanzator in fata clientului este rareori destinat umplerii unui gol determinat de lipsa efectiva a produsului/serviciului promovat de el. In majoritatea situatiilor, clientul foloseste deja ceva similar provenit de la concurenta.

Provocarea consta in faptul ca vanzatorul trebuie sa genereze in client dorinta si intentia de schimbare. Odata stabilizata aceasta intentie, mai apare o provocare: implementarea schimbarii cu pastrarea focalizarii pe beneficiile vandute si respectarea promisiunilor.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:

  • avea o imagine de ansamblu a procesului de vanzare, nu numai din perspectiva personala, ci si din perspectiva clientului;
  • deprinde pasii esentiali ai vanzarii de valoare, cea perceputa de client, provenita din necesitatile sale specifice, din asteptari si prioritati ale propriului business.
P
Power Selling - Avansat

Indiferent ce sintagma alaturam termenului de „vanzare”: de valoare, consultativa, intelesul comun este acela ca „faci ceva, cuiva”, si nu ca „faci ceva cu cineva”. Iata de ce perceptia generala este ca actul vanzarii este legat de sentimentul de teama. Clientul se teme ca va cumpara ceva de care nu are neaparata nevoie sau ca i se va irosi timpul cu discutii irelevante. Vanzatorul se teme ca va fi refuzat, ca nu isi va face planul de vanzari.

Ca reactie de aparare, vanzatorul va explica ce minunat este produsul sau serviciul sau, fara sa-si puna intrebarea „cu ce se alege” potentialul client din toate acestea?

Clientul, in acelasi timp va alege practici de cumparare care sa combata tehnicile invazive de vanzare: va trimite cereri de oferta la furnizori, va cere ca eventualele intrebari sa fie adresate in scris, iar raspunsurile vor fi seci si evazive.
 
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:

  • constientiza impactul propriilor actiuni asupra potentialilor clienti;
  • deprinde caile de motivare, influentare si convingere a oamenilor, diversele stiluri de exercitare a influentei bazate pe incredere reciproca;
  • dezvolta atitudini proactive in interactiunea cu clientii, in scopul atingerii obiectivelor de vanzari.
M
Managementul conturilor cheie

Ca vanzator, cum te poti diferentia in fata unui client mare, care este asaltat de majoritatea furnizorilor cu solutii similare cu a ta, dar cu preturi mai mici decat cele pe care le practici? Pe parcusul demersului de vanzare, cum te asiguri ca stai de vorba cu cine trebuie si ca ii spui ce trebuie? Cum faci diferenta dintre lucrurile pe care le poti influenta si cele asupra carora nu ai nicio putere, dar in schimb ocupandu-te de ele risipesti timp, efort si bani? Filozofia reusitei in conturi cheie are la baza formula: Succes = Relatie (Oportunitate) + Viziune (Valoare) + Decizie (Schimbare)
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:

  • detine o abordare structurata a conturilor cu grupuri decizionale complexe, cu solutii integrate care rezolva probleme critice pentru business-ul clientului;
  • cunoaste o serie de instrumente menite sa potenteze progresul demersului de vanzare privind catre cele 2 dimensiuni ale managementului conturilor cheie: managementul relatiei si managementul oportunitatilor. 
P
Prezentari de vanzare

Deseori, in domeniul vanzarilor ai o singura sansa de a impresiona si convinge un grup de oameni, de a-i castiga drept clienti. De aceea, a-ti dezvolta abilitatile necesare pentru a asigura faptul ca prezentarile tale de vanzari sunt clare, convingatoare si eficiente poate fi elementul diferentiator. In aceasta sesiune, veti invata cum sa excelati, sa evoluati de la “bine” la “extraordinar”, in ceea ce priveste abilitatile voastre de prezentare.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:

  • sti sa valorizati eficient, in doar cateva minute, prezentarea expusa;
  • • face prezentari memorabile, utilizand tehnici speciale pentru a va asigura ca mesajul dumneavoastra “prinde”;
  • utiliza eficient emotiile si persuasiunea in prezentarile de vanzari;
  • crea si livra prezentari de vanzari puternice pentru a  va consolida efortul general de vanzari.
C
Comunicarea in vanzari

A fi un vanzator de succes se bazeaza in mare parte pe a fi capabil sa construiesti o relatie de incredere cu potentialii clienti. Precum orice alte interrelationari umane, increderea incepe inca de la primul pas al comunicarii. A deveni un bun comunicator inseamna sa detii echilibrul perfect intre a fi un ascultator activ si un vorbitor eficient. Aceasta sesiune isi propune sa va inzestreze cu abilitati esentiale pentru a va transforma intr-un comunicator puternic si increzator, determinandu-va astfel sa deveniti un vanzator de succes.
 
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:

 

M
Managementul vanzarilor

Managementul vanzarilor nu este nici simplu, nici complicat. Este, pur si simplu, gestionarea functiei de vanzari a unei companii. Managerii de vanzari se implica atat in strategie (planificare), cat si in probleme si procese de personal (implementare). Trebuie sa conlucreze eficient cu echipele lor, cu alte departamente ale organizatiei din care fac parte si cu clientii.
 
Exista patru etape majore ale procesului de management al vanzarilor:

  • definirea rolului strategic;
  • dezvoltarea fortei de vanzari;
  • directionarea acesteia;
  • evaluarea eficacitatii si performantei echipelor.


Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti dobandi instrumentele necesare care va vor ajuta in a defini, dezvolta, directiona si evalua propria echipa.

V
Vanzari in Retail

Vanzarile sunt dependente de atitudinea omului de vanzari, nu de cea a clientului. Pentru acesta din urma, cumparaturile sunt o experienta memorabila mai mult in cazul in care pleaca nemultumit. Depinde asadar de fiecare vanzator pe care il intalneste cum se va simti cand va parasi magazinul, iar pregatirea vanzatorilor e o munca care nu se opreste niciodata. De la felul in care isi intampina clientii, asigurandu-i ca sunt in locul potrivit, pana la momentul in care le identifica nevoile, le furnizeaza solutii si se asigura ca se vor intoarce, toate etapele trebuie parcurse cu profesionalism si incredere.
 
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, - create in jurul ideii ca nu poti invata pe nimeni nimic, poti doar sa ajuti oamenii sa se descopere - veti:

  • avea un cadru de referinta comun asupra modalitatilor de vanzare si relationare cu clientii din magazinele dumneavoastra;
  • intelege si aplica regulile de aur ale procesului de vanzare;
  • sti sa va consolidati echipa si sa contribuiti la succesul comun.
A
Advanced negociation (The Negociator)

Ce face ca o negociere să se termine cu rezultatul scontat? Sau de ce, uneori, acceptăm idei care sunt contrare intereselor noastre? Înţelegerea structurii, dinamicii şi resorturilor psihologice din spatele procesului de negociere generează răspunsurile la aceste întrebări, ele fiind explicate şi nuanţate de simularea complexă “Negociatorul”. Prin experimentarea a 4 niveluri de complexitate şi 24 de procese de negociere, situaţii individuale şi în echipă, cursanţii asimilează maximum de cunoştinţe într-un timp foarte scurt, aplicându-le apoi în situaţii practice. Un trainer cu minim 20 de ani de experienţă în negociere te va învăţa cum să fii tu cel care controlează jocul.

M
Multilateral Negociation (Interstelar 3020)

Era globalizării aduce cu sine o creştere exponenţială a complexităţii sistemelor de relații și interese. Multipolaritatea devine paradigma dominantă, negocierile dobândind acelaşi caracter. Interesele și actorii se multiplică, agendele devin extrem de complexe, consecinţa fiind că întreg procesul de negociere multilaterală este perceput ca extrem de dificil și frustrant. Simularea Interstelar: 3020 reprezintă o negociere între reprezentanţii a patru mari puteri; trei sunt reprezentanții puterilor învingătoare într-un război intergalactic și unul al celei învinse. Programul este uşor adaptabil nevoilor participanţilor, putând fi centrat pe negocieri în interiorul organizaţiei, pentru îmbunătăţirea comunicării și întărirea cooperării inter- și intra- departamentale sau se poate axa pe dezvoltarea individuală a participanților, în speţă pe creşterea abilităților în domeniul negocierilor multilaterale. Complexitatea şi adaptabilitatea sunt atributele cheie ale acestui training, care vă vor ajuta să răspundeţi la un alt nivel provocărilor erei informaţionale.

C
Customer experience (5stars)

Clienţii sunt cel mai important “element patrimonial” al unei firme, câştigarea şi păstrarea lor fiind prioritatea principală pentru orice companie. Având în vedere că relațiile de afaceri sunt, în primul rând, relații interumane, orientarea către rezolvarea problemelor clienților reprezintă soluția desfășurării unei activități profitabile. De aceea, cunoaşterea punctelor cheie în construirea unui customer service de calitate este esenţială. Programul foloseşte simularea 5 STARSTM, destinată antrenării persoanelor care intră în contact direct cu clienții. Prima parte a simulării are în vedere principiile ce stau la baza unui departament de relații clienți. A doua parte vizează deprinderea competențelor într-un format competitiv sub formă de simulare. Prin intermediul 5 STARSTM, cursanţii îşi vor dezvolta abilităţile de ascultare activă şi empatică, gestionare a interacţiunii cu clientul, de înţelegere a nevoilor acestuia şi de a-i dezvolta loialitatea pentru un produs.

T
Territory Management
Primul pas în apărarea sau cucerirea unui nou teritoriu este înţelegerea lui în detaliu. Iar pentru că mediul de business actual e guvernat de principiile „artei războiului”, acest program pune la dispoziţia companiei tale instrumentele de apărare şi de atac. Adaptabil nevoilor specifice oricărei echipe de vânzări, acest program construieşte imaginea de ansamblu, dar identifica si dificultăţile, şi oportunităţile zonei arondate. Tehnici de îmbunătăţire a relaţiei cu clienţii actuali, dar şi tehnici de câştigare a unora noi sunt puse la dispoziţia echipei tale. Maximizează-ţi resursele, surclasează-ţi concurenţa.
D
Digital Marketing Academy

Trăim într-o eră 3.0, în care interacţionăm în mod constant cu mijloace de comunicare digitală şi, cu sau fără voia noastră, transmitem mesaje de marketing folosindu-ne de aceste canale. Folosirea marketingului digital în afaceri a devenit un imperativ în aceste vremuri în care marketingul ne vorbeşte despre urmărirea consumatorului, iar consumatorul este online în mare parte din timpul său. Viitorul marketingului este cu siguranţă în mediul digital, iar comunicarea socială online este un subiect ce trebuie tratat cu atenţie şi seriozitate pentru a putea aduce organizaţiei beneficii ridicate. Cursul va detalia instrumentele folosite în marketingul digital şi etapele unei strategii digitale eficiente, de la idee la creaţia propriu-zisă, implementarea acesteia şi urmărirea indicatorilor de performanţă, precum şi cum se realizează Content engagement-ul, Community managementul şi Performance marketingul.

C
Challenge the C Level
Acest program are la baza ideea că cea mai bună teorie în vânzări este practica. Participanţii îsi vor testa abilităţile de vânzare în cadrul unei întâlniri reale cu directori executivi în funcţie. Vor afla direct de la sursa care sunt aşteptările unui CEO de la un om de vânzări. În prealabil, trainerul şi cursanţii vor încerca să definească împreună cum s-a schimbat lumea vânzărilor în ultimii ani şi ce face un vânzător de succes.
R
Retail Sales Performance
Comercianții cu amănuntul utilizează diverse instrumente de publicitate și comunicare pentru a crește gradul de conștientizare a clienţilor viitori asupra produselor şi serviciilor oferite. Scopul este creşterea coşului de cumpărături şi a loialităţii consumatorilor. Astfel, găsirea mixului de marketing potrivit poate duce la o creștere a profitabilităţii și la o rentabilitate mai mare a investițiilor. Conţinutul şi modul de prezentare din cadrul acestui workshop duc către o perspectivă uşor de înţeles pentru toate nivelurile decizionale, abordând cele mai importante subiecte ale marketingului în retail, fără însă a le elimina pe cele tradiţionale (cei 4P şi cei 4C). Sesiunea abordează, într-un mod simplu şi consecvent, problema zonelor de focus în retail şi a abordării cumpărătorilor în funcţie de tipologie, pe baza identificării nevoilor acestora, iar participanţii sunt implicaţi activ în identificarea mixului de vânzări/marketing potrivit.
C
Challenger Sales
Pentru a fi aleși în fața concurenților noștri trebuie să ieșim în evidență printr-o propunere de valoare diferită și relevantă pentru client. Clienții își doresc mai multă valoare adăugată, iar vânzătorii trebuie să fie mai fermi, mai direcți și mai orientați către nevoile profunde, deseori neexprimate. Pe scurt, vânzătorul trebuie să se transforme dintr-un rezolvator de probleme într-un revelator al acestora. Trainingul „Challenger Sales” îşi propune să dezvolte tehnici de contracarare a obiecţiilor, tehnici eficiente de vânzare, abilitaţi de influenţare a deciziei de cumpărare şi de sondare eficientă a nevoilor clientului. Participanţii vor fi conduşi, pas cu pas, către înţelegerea procesului de vânzare şi a acţiunilor necesare, vor deprinde abilitaţi de apreciere corectă a nevoilor clientului pentru a putea propune o soluţie câştigătoare şi, bineînţeles, îşi vor îmbogăţi arsenalul de competente necesare pentru a încheia mai multe vânzări.