N
NEGOCIERI CONSTRUCTIVE

Fie că negociați un contract important sau că solicitați o mărire de salariu, este important să dețineți abilitățile specifice care vă pot garanta atât un avantaj pe durata acestui proces, cât și menținerea unor relații de lucru pozitive cu celelalte părți implicate în negociere.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, veți învăța:

aproape tot ceea ce este de știut despre strategii de ofertare și înțelesurile ascunse din spatele cererilor și ofertelor;când să NU faceți prima ofertă și cum să faceți oferta potrivită la momentul potrivit.

O
ORIENTAREA CăTRE CLIENT

Fiecare angajat din companie are clienți. Și aceasta pentru că fiecare angajat are colegi, care sunt și ei clienți – chiar dacă uneori uităm să îi tratăm ca atare. Colegii adresează întrebări la care așteaptă un răspuns sau au nevoie de asistență. Asemenea clienților, ei trebuie să fie tratați politicos; să primească un răspuns prompt la solicitări și atenție totală pentru problemele cu care se confruntă. Au nevoie de serviciul clienți!

Vă promitem că această sesiune vă va ajuta să gestionați interacțiunea cu clienții interni și va genera soluții avantajoase pentru ambele părți.

 

P
POWER SELLING - FUNDAMENTE

Demersul unui vanzator in fata clientului este rareori destinat umplerii unui gol determinat de lipsa efectiva a produsului/serviciului promovat de el. In majoritatea situatiilor, clientul foloseste deja ceva similar provenit de la concurenta.

Provocarea consta in faptul ca vanzatorul trebuie sa genereze in client dorinta si intentia de schimbare. Odata stabilizata aceasta intentie, mai apare o provocare: implementarea schimbarii cu pastrarea focalizarii pe beneficiile vandute si respectarea promisiunilor.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:

  • avea o imagine de ansamblu a procesului de vanzare, nu numai din perspectiva personala, ci si din perspectiva clientului;
  • deprinde pasii esentiali ai vanzarii de valoare, cea perceputa de client, provenita din necesitatile sale specifice, din asteptari si prioritati ale propriului business.
P
POWER SELLING - AVANSAT

Indiferent ce sintagmă alăturam termenului de „vânzare”: de valoare, consultativă, înțelesul comun este acela că „faci ceva, cuiva”, și nu că „faci ceva cu cineva”. Iată de ce percepția generală este că actul vânzării este legat de sentimentul de teamă. Clientul se teme că va cumpăra ceva de care nu are neapărata nevoie sau că i se va irosi timpul cu discuții irelevante. Vânzătorul se teme că va fi refuzat, că nu își va face planul de vânzări.

Ca reacție de apărare, vânzătorul va explica ce minunat este produsul sau serviciul său, fără să-și pună întrebarea „cu ce se alege” potențialul client din toate acestea?

Clientul, în același timp va alege practici de cumpărare care să combată tehnicile invazive de vânzare: va trimite cereri de ofertă la furnizori, va cere ca eventualele întrebări să fie adresate în scris, iar răspunsurile vor fi seci și evazive.
 
Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, veți:

conștientiza impactul propriilor acțiuni asupra potențialilor clienți;deprinde căile de motivare, influențare și convingere a oamenilor, diversele stiluri de exercitare a influenței bazate pe încredere reciprocă;dezvoltă atitudini proactive în interacțiunea cu clienții, în scopul atingerii obiectivelor de vânzări.

M
MANAGEMENTUL CONTURILOR CHEIE

Ca vânzător, cum te poți diferenția în fața unui client mare, care este asaltat de majoritatea furnizorilor cu soluții similare cu a ta, dar cu prețuri mai mici decât cele pe care le practici? Pe parcusul demersului de vânzare, cum te asiguri că stai de vorbă cu cine trebuie și că îi spui ce trebuie? Cum faci diferența dintre lucrurile pe care le poți influența și cele asupra cărora nu ai nicio putere, dar în schimb ocupându-te de ele risipești timp, efort și bani? Filozofia reușitei în conturi cheie are la bază formula: Succes = Relație (Oportunitate) + Viziune (Valoare) + Decizie (Schimbare)
Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, veți:

deține o abordare structurată a conturilor cu grupuri decizionale complexe, cu soluții integrate care rezolvă probleme critice pentru business-ul clientului;cunoaște o serie de instrumente menite să potenteze progresul demersului de vânzare privind către cele 2 dimensiuni ale managementului conturilor cheie: managementul relației și managementul oportunităților. 

P
PREZENTăRI DE VâNZARE

Deseori, în domeniul vânzărilor ai o singură șansă de a impresiona și convinge un grup de oameni, de a-i câștiga drept clienți. De aceea, a-ți dezvolta abilitățile necesare pentru a asigura faptul că prezentările tale de vânzări sunt clare, convingătoare și eficiente poate fi elementul diferențiator. În această sesiune, veți învăța cum să excelați, să evoluați de la “bine” la “extraordinar”, în ceea ce privește abilitățile voastre de prezentare.

Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, veți:

ști să valorizați eficient, în doar câteva minute, prezentarea expusă;• face prezentări memorabile, utilizând tehnici speciale pentru a vă asigura că mesajul dumneavoastră “prinde”;utiliza eficient emoțiile și persuasiunea în prezentările de vânzări;crea și livra prezentări de vânzări puternice pentru a  vă consolida efortul general de vânzări.

C
COMUNICAREA îN VâNZăRI

A fi un vânzător de succes se bazează în mare parte pe a fi capabil să construiești o relație de încredere cu potențialii clienți. Precum orice alte interrelaționări umane, încrederea începe încă de la primul pas al comunicării. A deveni un bun comunicator înseamnă să deții echilibrul perfect între a fi un ascultător activ și un vorbitor eficient. Această sesiune își propune să vă inzestreze cu abilități esențiale pentru a vă transforma într-un comunicator puternic și încrezător, determinându-vă astfel să deveniți un vânzător de succes.
 
Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, veți:

fi confortabil și încrezător în a comunica cu orice persoana și grup de orice dimensiune;adapta stilul propriu de comunicare la tipologiile de cumpărători (și la nevoile acestora);descoperi și vă veți adresa preocupărilor clienților prin intermediul tehnicilor de ascultare activă;

 

putea construi încredere și relații cu clienții pe termen lung.

M
MANAGEMENTUL VâNZăRILOR

Managementul vânzărilor nu este nici simplu, nici complicat. Este, pur și simplu, gestionarea funcției de vânzări a unei companii. Managerii de vânzări se implică atăt în strategie (planificare), cât și în probleme și procese de personal (implementare). Trebuie să conlucreze eficient cu echipele lor, cu alte departamente ale organizației din care fac parte și cu clienții.
 
Există patru etape majore ale procesului de management al vânzărilor:

definirea rolului strategic;dezvoltarea forței de vânzări;direcționarea acesteia;evaluarea eficacității și performanței echipelor.


Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, veți dobândi instrumentele necesare care vă vor ajuta în a defini, dezvolta, direcționa și evalua propria echipă.

V
VâNZăRI îN RETAIL

Vânzările sunt dependente de atitudinea omului de vânzări, nu de cea a clientului. Pentru acesta din urmă, cumpărăturile sunt o experiență memorabilă mai mult în cazul în care pleacă nemulțumit. Depinde așadar de fiecare vânzător pe care îl întâlnește cum se va simți când va părăsi magazinul, iar pregătirea vânzătorilor e o muncă care nu se oprește niciodată. De la felul în care își întâmpină clienții, asigurându-i că sunt în locul potrivit, până la momentul în care le identifică nevoile, le furnizează soluții și se asigură că se vor întoarce, toate etapele trebuie parcurse cu profesionalism și încredere.
 
Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, - create în jurul ideii că nu poți învăța pe nimeni nimic, poți doar să ajuți oamenii să se descopere - veți:

avea un cadru de referință comun asupra modalităților de vânzare și relaționare cu clienții din magazinele dumneavoastră;înțelege și aplică regulile de aur ale procesului de vânzare;știți să vă consolidați echipa și să contribuiți la succesul comun.

A
ADVANCED NEGOCIATION (THE NEGOCIATOR)

Ce face ca o negociere să se termine cu rezultatul scontat? Sau de ce, uneori, acceptăm idei care sunt contrare intereselor noastre? Înţelegerea structurii, dinamicii şi resorturilor psihologice din spatele procesului de negociere generează răspunsurile la aceste întrebări, ele fiind explicate şi nuanţate de simularea complexă “Negociatorul”. Prin experimentarea a 4 niveluri de complexitate şi 24 de procese de negociere, situaţii individuale şi în echipă, cursanţii asimilează maximum de cunoştinţe într-un timp foarte scurt, aplicându-le apoi în situaţii practice. Un trainer cu minim 20 de ani de experienţă în negociere te va învăţa cum să fii tu cel care controlează jocul.

M
MULTILATERAL NEGOCIATION (INTERSTELAR 3020)

Era globalizării aduce cu sine o creştere exponenţială a complexităţii sistemelor de relații și interese. Multipolaritatea devine paradigma dominantă, negocierile dobândind acelaşi caracter. Interesele și actorii se multiplică, agendele devin extrem de complexe, consecinţa fiind că întreg procesul de negociere multilaterală este perceput ca extrem de dificil și frustrant. Simularea Interstelar: 3020 reprezintă o negociere între reprezentanţii a patru mari puteri; trei sunt reprezentanții puterilor învingătoare într-un război intergalactic și unul al celei învinse. Programul este uşor adaptabil nevoilor participanţilor, putând fi centrat pe negocieri în interiorul organizaţiei, pentru îmbunătăţirea comunicării și întărirea cooperării inter- și intra- departamentale sau se poate axa pe dezvoltarea individuală a participanților, în speţă pe creşterea abilităților în domeniul negocierilor multilaterale. Complexitatea şi adaptabilitatea sunt atributele cheie ale acestui training, care vă vor ajuta să răspundeţi la un alt nivel provocărilor erei informaţionale.

C
CUSTOMER EXPERIENCE (5STARS)

Clienţii sunt cel mai important “element patrimonial” al unei firme, câştigarea şi păstrarea lor fiind prioritatea principală pentru orice companie. Având în vedere că relațiile de afaceri sunt, în primul rând, relații interumane, orientarea către rezolvarea problemelor clienților reprezintă soluția desfășurării unei activități profitabile. De aceea, cunoaşterea punctelor cheie în construirea unui customer service de calitate este esenţială. Programul foloseşte simularea 5 STARSTM, destinată antrenării persoanelor care intră în contact direct cu clienții. Prima parte a simulării are în vedere principiile ce stau la baza unui departament de relații clienți. A doua parte vizează deprinderea competențelor într-un format competitiv sub formă de simulare. Prin intermediul 5 STARSTM, cursanţii îşi vor dezvolta abilităţile de ascultare activă şi empatică, gestionare a interacţiunii cu clientul, de înţelegere a nevoilor acestuia şi de a-i dezvolta loialitatea pentru un produs.

T
TERRITORY MANAGEMENT
Primul pas în apărarea sau cucerirea unui nou teritoriu este înţelegerea lui în detaliu. Iar pentru că mediul de business actual e guvernat de principiile „artei războiului”, acest program pune la dispoziţia companiei tale instrumentele de apărare şi de atac. Adaptabil nevoilor specifice oricărei echipe de vânzări, acest program construieşte imaginea de ansamblu, dar identifica si dificultăţile, şi oportunităţile zonei arondate. Tehnici de îmbunătăţire a relaţiei cu clienţii actuali, dar şi tehnici de câştigare a unora noi sunt puse la dispoziţia echipei tale. Maximizează-ţi resursele, surclasează-ţi concurenţa.
D
DIGITAL MARKETING ACADEMY

Trăim într-o eră 3.0, în care interacţionăm în mod constant cu mijloace de comunicare digitală şi, cu sau fără voia noastră, transmitem mesaje de marketing folosindu-ne de aceste canale. Folosirea marketingului digital în afaceri a devenit un imperativ în aceste vremuri în care marketingul ne vorbeşte despre urmărirea consumatorului, iar consumatorul este online în mare parte din timpul său. Viitorul marketingului este cu siguranţă în mediul digital, iar comunicarea socială online este un subiect ce trebuie tratat cu atenţie şi seriozitate pentru a putea aduce organizaţiei beneficii ridicate. Cursul va detalia instrumentele folosite în marketingul digital şi etapele unei strategii digitale eficiente, de la idee la creaţia propriu-zisă, implementarea acesteia şi urmărirea indicatorilor de performanţă, precum şi cum se realizează Content engagement-ul, Community managementul şi Performance marketingul.

C
CHALLENGE THE C LEVEL
Acest program are la baza ideea că cea mai bună teorie în vânzări este practica. Participanţii îsi vor testa abilităţile de vânzare în cadrul unei întâlniri reale cu directori executivi în funcţie. Vor afla direct de la sursa care sunt aşteptările unui CEO de la un om de vânzări. În prealabil, trainerul şi cursanţii vor încerca să definească împreună cum s-a schimbat lumea vânzărilor în ultimii ani şi ce face un vânzător de succes.
R
RETAIL SALES PERFORMANCE
Comercianții cu amănuntul utilizează diverse instrumente de publicitate și comunicare pentru a crește gradul de conștientizare a clienţilor viitori asupra produselor şi serviciilor oferite. Scopul este creşterea coşului de cumpărături şi a loialităţii consumatorilor. Astfel, găsirea mixului de marketing potrivit poate duce la o creștere a profitabilităţii și la o rentabilitate mai mare a investițiilor. Conţinutul şi modul de prezentare din cadrul acestui workshop duc către o perspectivă uşor de înţeles pentru toate nivelurile decizionale, abordând cele mai importante subiecte ale marketingului în retail, fără însă a le elimina pe cele tradiţionale (cei 4P şi cei 4C). Sesiunea abordează, într-un mod simplu şi consecvent, problema zonelor de focus în retail şi a abordării cumpărătorilor în funcţie de tipologie, pe baza identificării nevoilor acestora, iar participanţii sunt implicaţi activ în identificarea mixului de vânzări/marketing potrivit.
C
CHALLENGER SALES
Pentru a fi aleși în fața concurenților noștri trebuie să ieșim în evidență printr-o propunere de valoare diferită și relevantă pentru client. Clienții își doresc mai multă valoare adăugată, iar vânzătorii trebuie să fie mai fermi, mai direcți și mai orientați către nevoile profunde, deseori neexprimate. Pe scurt, vânzătorul trebuie să se transforme dintr-un rezolvator de probleme într-un revelator al acestora. Trainingul „Challenger Sales” îşi propune să dezvolte tehnici de contracarare a obiecţiilor, tehnici eficiente de vânzare, abilitaţi de influenţare a deciziei de cumpărare şi de sondare eficientă a nevoilor clientului. Participanţii vor fi conduşi, pas cu pas, către înţelegerea procesului de vânzare şi a acţiunilor necesare, vor deprinde abilitaţi de apreciere corectă a nevoilor clientului pentru a putea propune o soluţie câştigătoare şi, bineînţeles, îşi vor îmbogăţi arsenalul de competente necesare pentru a încheia mai multe vânzări.