C
COMUNICAREA ASERTIVă

A fi asertiv înseamnă a avea curajul să exprimi ceea ce gândești și, în același timp, să deții abilitatea de a proceda într-o manieră adecvată. Implica exercitarea propriului drept de a fi ascultat și, în același timp, de a respecta drepturile celorlalți de a vorbi și a fi ascultați. Asertivitatea nu este în mod necesar o abilitate înnăscută, ci mai degraba una ce poate fi însușită prin instruire.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul sesiunii, să învățați:

abilitățile specifice comunicării asertive;cum să evitați afișarea comportamentelor atât agresive, cât și pasive.

C
CREATIVITATE SI INOVATIE

Creativitatea reprezintă generarea ideilor, iar inovația reprezintă punerea acestor idei în practică. Ideile ce devin realitate sunt mult mai valoroase decât cele care plutesc fără a se materializa. Acceptând faptul că lumea din jurul nostru este plină de oportunități, acest curs este creat pentru a vă asista în descoperirea propriului talent creator și modalitățile prin care îl puteți valorifica.
Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

cum să abordați o inițiativă creativă;cum să generați mai multe idei;cum să transpuneți idei semnificative și oportunități în realitate.

E
ELIBERAREA DE STRES

Termene limită presante, feedback negativ, plângeri ale clienților, schimbări la locul de munca, conflict cu un coleg și lista poate continua. Toți aceștia sunt factori de stres. Se vorbește mult despre acesta, mai ales despre efectele sale negative care deseori conduc la pierderea auto-motivației sau chiar a poftei de viață.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați cum să vă eliberați de stres:

având o percepție mai clară asupra celor ce se întâmplă;

  • utilizand tehnicile de management al stresului.
E
ETICA PENTRU TOțI

Diferențierea între bine și rău contează. Simțul etic este important. Și nu doar în marile scandaluri din ziare, ci și în micile decizii și în comportamentul de zi cu zi. De fapt, acela este momentul în care trebuie să trageți linie – în privința lucrurilor mărunte.

Valori de bază, precum respectul pentru ceilalți, corectitudinea, onestitatea, sunt „caramizi” importante în fundația propriului comportament etic. Înțelegerea importanței acestuia trebuie să reprezinte o prioritate.

Vă promitem că această sesiune vă va ajuta să învățați principiile și cadrul conceptual care facilitează luarea deciziilor într-un mod etic și aplicarea acestora pentru a găsi o soluție în situații complexe, în care răspunsul corect nu este la îndemână!

 

F
FORMARE DE FORMATORI

Aspectul central al oricărei instruiri de tipul Formare de Formatori este să furnizeze angajaților interni abilitățile necesare pentru a deveni un formator în propria organizație. În zilele noastre, necesitatea pentru acest tip de program a crescut considerabil, dat fiind că multe organizații iau în considerare transformarea în organizații ”de învățare”.

Programul răspunde necesității constante de instruire și dezvoltare pentru angajați, recunoscând în același timp că instruirea corporatistă poate fi câteodată mai eficientă dacă este livrată de un instructor intern organizației.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

despre diferitele metode de învățare (în special despre stilul de studiu al adultului);să înțelegeți procesul de instruire;să creați, dezvoltați și livrați un program de instruire (de la evaluarea nevoilor de instruire și până la evaluarea rezultatelor instruirii).

I
INTELIGENțA EMOțIONALă

Răspunde la următoarele întrebări: 

Simt membrii echipei mele că pot avea încredere în mine? Cred aceștia că pot vorbi deschis cu mine? Sau sunt temători, mereu în gardă și atenți la ce spun? Simt oamenii că am o preocupare reală pentru ei? Vor feedback-ul meu? Mă simt confortabil să fiu provocat/ă?

 

BlueEQ este un instrument de autoevaluare și un workshop de dezvoltare a inteligenței emoționale - EQ. 

 

BlueEQ, instrumentul de evaluare și workshopul care urmează, ajută organizațiile să creeze o cultură a siguranței psihologice în care oamenii se simt liberi și încurajați să discute idei, să își asume riscuri și să învețe din greșeli. În toate domeniile care implică relații cu oamenii, EQ e un predictor mai bun al succesului decât inteligența rațională – IQ. 

 

Pentru mai multe detalii, trimiteți un email la office@ascendis.ro

M
MANAGEMENTUL CONFLICTELOR

Conflictele fac parte din viață și pot cauza mult stres. Dar conflictele la locul de munca nu sunt neapărat distructive. De fapt, contradicțiile constructive pot genera plus-valoare, iar oamenii iau decizii mai bune atunci când se bazează și pe contribuțiile celorlalți. Conflictul devine distructiv când orgoliile, furia și alte emoții puternice mută focusul de la soluționarea problemei la atacuri personale. Conflictul distructiv poate ruina relații, poate afecta productivitatea și poate distruge spiritul de echipă și colegialitatea. Cel mai important lucru de reținut este că, a gestiona un conflict nu înseamnă să-i demonstrăm celuilalt cu tot dinandinsul că ”n-are dreptate”.

Promisiunea noastră este că, până la finalul sesiunii, veți:

conștientiza propriul stil de tratare a conflictelor; deprinde 8 abilități care pot transforma conflictul într-o interacțiune constructivă.

M
MANAGEMENTUL PROIECTELOR

”Dintre toate proiectele implementate la nivel global:

31% se închid înainte de finalizare; 53% sunt finalizate, dar: 

      - Costurile sunt mai mari în medie cu 189% față de valoarea prognozată;
      - Timpul alocat este în medie mai mare cu 222% decât valoarea prognozată inițial;

16% sunt finalizate la timp, în limita bugetului stabilit și atingând obiectivele propuse.” 

Stadish Group International, www.stadishgroup.com

Marea majoritate a companiilor operează în baza proiectelor. Acest tip de organizare a activității reprezintă pentru mare parte dintre ele punctul central al succesului lor și baza pentru o permanentă îmbunătățire a proceselor. Așa cum managementul operațiunilor zilnice se ocupă de prezentul organizației, managementul proiectelor are grijă de viitorul acesteia.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

să faceți diferența dintre proiecte și procese;să înțelegeți dimensiunea unui proiect, bazându-vă pe parametri esențiali ai acestuia: calitate, cost, timp;să cunoașteți cele 5 etape ale unui proiect și să fiți capabili să utilizați cel putin două instrumente de lucru pentru fiecare etapă a unui proiect.

M
MANAGEMENTUL TIMPULUI

Din perspectiva managerului, nu sunteți responsabili doar pentru ceea ce faceți – sunteți responsabili și pentru ceea ce fac oamenii din subordinea voastră. Trebuie să soluționați unul din paradoxurile umane și anume, cum să acordați sprijinul de care au nevoie oamenii pentru a-și realiza sarcinile și, în același timp, să vă îndepliniți propriile sarcini. Primul pas este descoperirea tehnicilor de control a modului în care vă petreceți timpul.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

cum să prioritizați, să planificați și să vă respectați planul;cum să vă concentrați pe activitatea care asigură cea mai mare răsplată;cum să acționați acum bazându-vă pe rezultate viitoare;cum să evitați „devoratorii de timp”.

P
PREZENTARI DE IMPACT

Una dintre cele mai puternice abilități pe care le veși folosi vreodata este abilitatea de a informa, de a fi persuasiv și de a mobiliza oameni prin intermediul discursului public. În momentul în care stai în fața unei mulțimi care s-a reunit în același loc și timp, cu scopul de te asculta, ți se oferă șansa să generezi o energie mult mai mare față de cea pe care ar putea să o genereze fiecare ascultător în parte, pe cont propriu.

Așadar, discursul public reprezintă oportunitatea de a influența, de a împărtăși idei, de a câștiga sprijin, recunoaștere și de a mobiliza acțiuni de grup.

Vestea bună este că oricine poate să țină un discurs.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

să pregătiți, structurați și livrați o prezentare de succes;să demonstrați abilități avansate în discursurile publice.

P
PRINCIPIILE INFLUENțEI POZITIVE

Numiți-o cum doriți: persuasiune, negociere sau încercare de a convinge. Influența etică este fundamentul leadership-ului de succes. Dat fiind că este o abilitate atât de sofisticată, poate vă imaginați că nu poate fi predată și învățată. Cu toate acestea, s-a demonstrat că a-i influența pe ceilalți nu este un act de magie sau o chestiune de noroc, ci pură știință. Există principii ale influenței, simple și dovedite, care formează baza apelurilor eficiente, persuasive.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, veți învăța și exersa cele 6 principii ale persuasiunii care vă vor da posibilitatea să vă sporiți propria putere de influențare.

P
PROCESUL SOLUțIONăRII PROBLEMELOR

Soluționarea cu succes a problemelor necesită inițiativă, curaj, abilități analitice, abordare structurată, creativitate, flexibilitate și asertivitate.

Vă promitem că veți găsi toate aceste ingrediente în această sesiune. Până la finalul sesiunii veți învăța:

care sunt cele 6 etape ale procesului de soluționare a problemelor;să puneți în practică cel puțin 3 metode și tehnici pentru fiecare etapă în parte.

7
7 TRIGGERS TO YES (THE INFLUENCER)

Cursul durează 2 zile şi, în urma lui, participanţii vor înţelege că a-i influenţa pe cei din jur nu este o întâmplare, ci o ştiinţă. Robert Cialdini, profesor de Socio-Psihologie și Marketing la Universitatea de Stat din Arizona, a petrecut 30 ani studiind modurile în care oamenii pot fi influențați şi a ajuns la concluzia că aceştia au o capacitate limitată de a înțelege factorii care le afectează comportamentul. Odată ce identificăm şi explicăm factorii care ne influențează deciziile, vom înțelege cum să îi utilizăm într-o manieră etică pentru a obține răspunsuri pozitive, dar şi cum să ne ferim atunci când alţii încearcă să ne folosească în scopuri mai puţin etice. Cursul îşi propune să mărească încrederea de sine şi capacitatea de relaţionare a participanţilor, să dezvolte comunicarea empatică şi să crească puterea personală şi abilităţile de persuasiune.

C
CREATIVITY AND CRITICAL THINKING

Într-un mediu economic extrem de concurenţial, toţi jucătorii din piaţa caută un punct de diferenţiere. “Ce pot să fac altfel, mai bine, mai repede, mai ieftin?” sunt întrebările la care aceştia trebuie să-şi răspundă pentru a-şi asigura supravieţuirea. Multe strategii de diferenţiere se bazează pe dezvoltarea de noi competenţe și prima pe lista acestor noi competențe este creativitatea. Creativitatea nu este o competență pe care “n-ar fi rău să o ai”, ci una esențială. De fapt, prezenţa ei reprezintă o condiţie de succes pentru toate celelalte competenţe. Cursul foloseşte The Medici Game, un instrument Celemi Power Dialog™ pentru inovație pentru a ajuta organizațiile să inspire și să angreneze oamenii în jurul inovației. Sunt vizaţi toate tipurile de organizații din toate domeniile și oamenii la toate nivelurile, iar până la final participanţii vor putea, printre altele, să identifice şi să implementeze noi moduri de a acţiona şi de a crea valoare, să dezvolte iniţiativa şi curajul de a face lucrurile diferit.

M
MULTICULTURAL EFFECTIVENESS
Trăim într-o lume a globalizării și cooperării internaționale în care, adesea, membrii unor culturi diferite trebuie să colaboreze. Ceea ce este permis sau chiar recomandat într-o cultură, poate fi o gafă de proporții în alta. Uneori, „da” nu înseamnă da, iar tăcerea nu e ceea ce pare. De aceea, cunoașterea diferențelor și adaptarea la nivel intercultural este cheia obținerii rezultatelor în acest context. Programul Multicultural Effectiveness pune bazele cunoașterii diferențelor interculturale și pe cele ale adaptării în cunoștință de cauză.
R
RISK MANAGEMENT (TITANIC)

În contextul crizei economice globale, cu un mediu de afaceri extrem de volatil, este esențial să înțelegem ce este riscul. Cu atât mai importantă devine, însă, gestionarea lui. Și pentru că în afaceri riscurile modelează deciziile și adesea indeciziile, consecința imediată pot fi avantaje economice semnificative pentru cei care îndrăznesc să le înfrunte și să le gestioneze, aşa-zisa “primă de risc”. Cursul va decripta pentru participanți structurile riscului, pentru a-l putea defini în cadrul propriei organizații. Vor fi înțelese diverse tipuri de reacții la risc și metode de a-l gestiona. Dar, în primul rând, cursanții vor dobândi abilități de aplicare a principiilor managementului de risc în cadrul unui proiect și de gestionare a riscurilor manageriale.