Curs deschis ONLINE PROJECT MANAGEMENT FUNDAMENTALS

Majoritatea organizațiilor își desfășoară activitatea pe baza realizării de proiecte. Pentru cele mai multe, acest mod de organizare a activității stă și la baza succesului lor în lansarea de produse inovative și adaptate la cerințele pieței, în îmbunătățirea permanentă a unor procese. Dacă managementul operațional, de zi cu zi, gestionează prezentul organizației, managementul de proiect se ocupă de viitorul ei.

Cum viitorul companiei este subiectul vital pentru orice organizație, atunci și managementul de proiect cu bunele sale practici, competenţele specifice și chiar o cultură „a proiectelor”, sunt subiecte vitale pentru organizațiile performante. 

Detalii la adresa office@ascendis.ro

OBIECTIVE

  • Cursul îmbunătățește competențele de inițiere, organizare, coordonare și obținere rezultate valabile atât în cazul unor proiecte complexe cât și în cazul unor simple inițiative de schimbare.
  • Focusul cursului este pe elementele fundamentele, dezbătute ca și sens în derularea proiectului.
  • La fiecare din elementele fundamentale se adaugă tips&tricks pentru a pune în practică într-un mod cât mai facil.

SUBIECTE CHEIE

  • Ce este un proiect? Ce diferențiază proiectele de procesele din organizație?
  • Factori ce influențează succesul sau eșecul proiectelor
  • Dimensiunea proiectelor: triunghiul magic (calitate, cost, timp)
  • Analizele proiectelor: analiza calitativa (SWOT), analiza cantitativă (business case)
  • Project charter
  • Definirea proiectelor:
    • In scope/out of scope, obiective,
    • Obiective SMART
    • Planificare și organizare: Work Breakdown Structure (WBS), diagrama Gantt, matricea responsabilităților;
    • Roluri în proiect, formarea echipei și motivarea echipei de proiect
    • Ritualuri ale proiectelor: kick-off meetings, steer-co, 
    • Key Success Factors
  • Monitorizare execuție bornele proiectului, KPI, sistem de monitorizare, sistem de raportare.
  • Managementul riscurilor
  • Relaționarea cu echipa, sponsori, beneficiari, stakeholders
  • Principalele metodologii și context de aplicare: waterfall vs agile.

TRAINER: IONEL DINU

Ionel are o experiență de peste 18 ani în companii multinaționale din telecom, IT și financiar-bancar, din care peste 12 ani în diverse roluri de middle și top management.  

Absolvent al Facultății de Management-Marketing, Ionel și-a început cariera în domeniul relațiilor cu clienții. Are o vastă experiență în customer experience, customer retention, complaint management, vânzîri consultative, project management, call center, outbound/inbound marketing, data quality/data mining, implementarea de sisteme de tip CRM (analytical/operational) și optimizarea de procese.

De-a lungul carierei, Ionel a coordonat echipe și proiecte și a obținut rezultate remarcabile. Este permanent preocupat de dezvoltare și întotdeauna orientat către identificarea celor mai bune soluții.

După o colaborare de peste 8 ani, Ionel s-a alăturat echipei Ascendis din 2015. Este consultant și trainer în cadrul companiei, concepe și livrează programe de formare pe diverse teme.

PERIOADA: 21 – 24 septembrie 2020

Detalii la adresa office@ascendis.ro

This website uses cookies to provide the best browsing experience. By continuing browsing, you agree to the storage of cookies on your computer. More information about using cookies here.