C
Comunicarea asertiva
A fi asertiv inseamna a avea curajul de a exprima ceea ce gandesti si, in acelasi timp, a detine abilitatea de a proceda intr-o maniera adecvata. Implica exercitarea propriului drept de a fi ascultat si, in acelasi timp, de a respecta drepturile celorlalti de a vorbi si de a fi ascultati. Asertivitatea nu este in mod necesar o abilitate innascuta, ci mai degraba una ce poate fi insusita prin instruire.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul sesiunii, veti fi invatat:
  • abilitatile specifice comunicarii asertive;
  • cum sa evitati afisarea comportamentelor atat agresive, cat si pasive.
C
Creativitate si inovatie
Creativitatea reprezinta generarea ideilor, iar inovatia reprezinta punerea acestor idei in practica. Ideile ce devin realitate sunt mult mai valoroase decat cele care plutesc fara a se materializa. Acceptand faptul ca lumea din jurul nostru este plina  de oportunitati, acest curs este creat pentru a va asista in descoperirea propriului talent creator si modalitatile prin care il puteti valorifica.  
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • cum sa abordati o initiativa creativa;
  • cum sa generati mai multe idei;
  • cum sa transpuneti idei semnificative si oportunitati in realitate.
E
Eliberarea de stres
Termene limita presante, feedback negativ, plangeri ale clientilor, schimbari la locul de munca, conflict cu un coleg... si lista poate continua. Toti acestia sunt factori de stres. Se vorbeste mult despre acesta, mai ales despre efectele sale negative ce deseori conduc la pierderea auto-motivatiei sau chiar a poftei de viata.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat cum sa va eliberati de stres:
  • avand o perceptie mai clara asupra celor ce se intampla;
  • utilizand tehnicile de management al stresului.
E
Etica pentru toti
Diferentierea dintre bine si rau conteaza. Simtul etic este important. Si nu doar in marile scandaluri din ziare, ci si in micile decizii si in comportamentul de zi cu zi. De fapt, acela este momentul in care trebuie sa trageti linie – in privinta lucrurilor marunte.

Valori de baza, precum respectul pentru ceilalti, corectitudinea, onestitatea, sunt „caramizi” importante in fundatia propriului comportament etic. Intelegerea importantei acestuia trebuie sa reprezinte o prioritate.

Va promitem ca aceasta sesiune va va ajuta sa invatati principiile si cadrul conceptual ce faciliteaza luarea deciziilor intr-un mod etic, precum si aplicarea acestora pentru a gasi o solutie in situatii complexe, in care raspunsul corect nu este la indemana!

F
Formare de Formatori
Aspectul central al oricarei instruiri de tipul Formare de Formatori este sa furnizeze angajatilor interni abilitatile necesare pentru a deveni un formator in propria organizatie. In zilele noastre, necesitatea pentru acest tip de program a crescut considerabil dat fiind ca multe organizatii iau in considerare transformarea in organizatii „de invatare”.

Programul raspunde necesitatii constante de instruire si dezvoltare pentru angajati, recunoscand in acelasi timp ca instruirea corporatista poate fi cateodata mai eficienta daca este livrata de un instructor intern organizatiei.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • despre diferitele metode de a invata (in special despre stilul de studiu al adultului);
  • sa intelegeti procesul de instruire;
  • sa creati, dezvoltati si livrati un program de instruire (de la evaluarea nevoilor de instruire si pana la evaluarea rezultatelor instruirii).
I
Inteligenta emotionala
Raspunde la urmatoarele intrebari: 
  • Simt membrii echipei mele ca pot avea incredere in mine?
  • Cred acestia ca pot vorbi deschis cu mine? Sau sunt tematori, mereu in garda si atenti la ce spun?
  • Simt oamenii ca am o preocupare reala pentru ei?
  • Vor feed back-ul meu?
  • Ma simt confortabil sa fiu provocat/a?

BlueEQ este un instrument de autoevaluare si un workshop de dezvoltare a inteligentei emotionale - EQ. 

 

BlueEQ, instrumentul de evaluare si workshopul care urmeaza, ajuta organizatiile sa creeze o cultura a sigurantei psihologice in care oamenii se simt liberi si incurajati sa discute idei, sa isi asume riscuri si sa invete din greseli. In toate domeniile care implica relatii cu oamenii, EQ e un predictor mai bun al succesului decat inteligenta rationala – IQ. 

 

Pentru mai multe detalii, trimiteti un email la office@ascendis.ro

M
Managementul conflictelor
Conflictele fac parte din viata. Si pot cauza mult stres. Dar conflictele la locul de munca nu sunt neaparat distructive. De fapt, contradictiile constructive pot genera plus-valoare, iar oamenii iau decizii mai bune atunci cand se bazeaza si pe contributiile celorlalti. Conflictul devine distructiv cand orgoliile, furia si alte emotii puternice muta focusul de la solutionarea problemei la atacuri personale. Conflictul distructiv poate ruina relatii, poate afecta productivitatea si poate distruge spiritul de echipa si colegialitatea. Cel mai important lucru de retinut este ca, a gestiona un conflict nu inseamna sa-i demonstram celuilalt cu tot dinandinsul ca „n-are dreptate”.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul sesiunii, veti:
  • constientiza propriul stil de tratare a conflictelor;
  • deprinde 8 abilitati care pot transforma conflictul intr-o interactiune constructiva.
M
Managementul proiectelor
“Dintre toate proiectele implementate la nivel global: 
  • 31% se inchid inainte finalizare; 
  • 53% sunt finalizate, dar: 

      - Costurile sunt mai mari in medie cu 189% fata de valoarea prognozata;
      - Timpul alocat este in medie mai mare cu 222% decat valoarea prognozata initial;

  • 16% sunt finalizate la timp, in limita bugetului stabilit si atingand obiectivele propuse.” 

Stadish Group International, www.stadishgroup.com

Marea majoritate a companiilor opereaza in baza proiectelor. Acest tip de organizare a activitatii reprezinta pentru mare parte dintre ele punctul central al succesului lor si baza pentru o permanenta imbunatatire a proceselor. Asa cum managementul operatiunilor zilnice se ocupa de prezentul organizatiei, managementul proiectelor are grija de viitorul acesteia.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:

  • sa faceti diferenta dintre proiecte si procese;
  • sa intelegeti dimensiunea unui proiect, bazandu-va pe parametri esentiali ai acestuia: calitate, cost, timp;
  • sa cunoasteti cele 5 etape ale unui proiect si sa fiti capabili sa utilizati cel putin doua instrumente de lucru pentru fiecare etapa a unui proiect.
M
Managementul timpului
Din perspectiva managerului, nu sunteti responsabili doar pentru ceea ce faceti – sunteti responsabili si pentru ceea ce fac oamenii din subordinea voastra. Trebuie sa solutionati unul din paradoxurile umane si anume, cum sa acordati sprijinul de care au nevoie oamenii pentru a-si realiza sarcinile si, in acelasi timp, sa va indepliniti propriile sarcini. Primul pas este descoperirea tehnicilor de control a modului in care va petreceti timpul.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • cum sa prioritizati, sa planificati si sa va respectati planul;
  • cum sa va concentrati pe activitatea ce asigura cea mai mare rasplata;
  • cum sa actionati acum bazandu-va pe rezultate viitoare;
  • cum sa evitati „devoratorii de timp”.
P
Prezentari de impact
Una dintre cele mai puternice abilitati pe care le veti folosi vreodata este abilitatea de a informa, de a fi persuasiv si de a mobiliza oameni prin intermediul discursului public. In momentul in care stai in fata unei multimi care s-a reunit in acelasi loc si timp cu scopul de a-ti asculta cuvintele, ti se ofera sansa sa generezi o energie mult mai mare fata de cea pe care ar putea sa o genereze fiecare ascultator in parte, pe cont propriu.

Asadar, discursul public reprezinta oportunitatea de a influenta, de a impartasi idei, de a castiga sprijin, recunoastere si de a mobiliza actiuni de grup.

Vestea buna este ca oricine poate sa tina un discurs!

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • sa pregatiti, structurati si livrati o prezentare de succes;
  • sa demonstrati abilitati avansate in discursurile publice.
P
Principiile influentei pozitive
Numiti-o cum doriti: persuasiune, negociere sau incercare de a convinge. Influenta etica este fundamentul leadership-ului de succes. Dat fiind ca este o abilitate atat de sofisticata, este posibil sa va imaginati ca nu poate fi predata si invatata. Cu toate acestea, s-a demonstrat ca a-i influenta pe ceilalti nu este un act de magie sau o chestiune de noroc, ci pura stiinta. Exista principii ale influentei, simple si dovedite, care formeaza baza apelurilor eficiente, persuasive.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat si exersat cele 6 principii ale persuasiunii care va vor da posibilitatea sa va sporiti propria putere de influentare. 
P
Procesul solutionarii problemelor
Solutionarea cu succes a problemelor necesita initiativa, curaj, abilitati analitice, abordare structurata, creativitate, flexibilitate si asertivitate.

Va promitem ca veti gasi toate aceste ingrediente in aceasta sesiune. Pana la finalul sesiunii veti fi invatat:
  • care sunt cele 6 etape ale procesului de solutionare a problemelor;
  • sa puneti in practica cel putin 3 metode si tehnici pentru fiecare etapa in parte.
7
7 Triggers to Yes (The Influencer)
Cursul durează 2 zile şi, în urma lui, participanţii vor înţelege că a-i influenţa pe cei din jur nu este o întâmplare, ci o ştiinţă. Robert Cialdini, profesor de Socio-Psihologie și Marketing la Universitatea de Stat din Arizona, a petrecut 30 ani studiind modurile în care oamenii pot fi influențați şi a ajuns la concluzia că aceştia au o capacitate limitată de a înțelege factorii care le afectează comportamentul. Odată ce identificăm şi explicăm factorii care ne influențează deciziile, înseamnă că vom înțelege cum să îi utilizăm într-o manieră etică pentru a obține răspunsuri pozitive, dar şi cum să ne ferim atunci când alţii încearcă să ne folosească în scopuri mai puţin etice. Cursul îşi propune să mărească încrederea de sine şi capacitatea de relaţionare a participanţilor, să dezvolte comunicarea empatică şi să crească puterea personală şi abilităţile de persuasiune.
C
Creativity and Critical Thinking
Într-un mediu economic extrem de concurenţial, toţi jucătorii din piaţa caută un punct de diferenţiere. „Ce pot să fac altfel, mai bine, mai repede, mai ieftin?” sunt întrebările la care aceştia trebuie să-şi răspundă pentru a-şi asigura supravieţuirea. Multe strategii de diferenţiere se bazează pe dezvoltarea de noi competenţe și prima pe lista acestor noi competențe este creativitatea. Creativitatea nu este o competență pe care „n-ar fi rău să o ai”, ci una esențială. De fapt, prezenţa ei reprezintă o condiţie de succes pentru toate celelalte competenţe. Cursul foloseşte The Medici Game, un instrument Celemi Power Dialog™ pentru inovație pentru a ajuta organizațiile să inspire și să angreneze oamenii în jurul inovației. Toate tipurile de organizații din toate domeniile și oamenii la toate nivelurile sunt vizaţi, iar până la final participanţii vor putea, printre altele, să identifice şi să implementeze noi moduri de a acţiona şi de a crea valoare, să dezvolte iniţiativa şi curajul de a face lucrurile diferit.
M
Multicultural Effectiveness
Trăim într-o lume a globalizării și cooperării internaționale în care, adesea, membrii unor culturi diferite trebuie să colaboreze. Ceea ce este permis sau chiar recomandat într-o cultură, poate fi o gafă de proporții în alta. Uneori, „da” nu înseamnă da, iar tăcerea nu e ceea ce pare. De aceea, cunoașterea diferențelor și adaptarea la nivel intercultural este cheia obținerii rezultatelor în acest context. Programul Multicultural Effectiveness pune bazele cunoașterii diferențelor interculturale și pe cele ale adaptării în cunoștință de cauză.
R
Risk Management (Titanic)
In contextul crizei economice globale, cu un mediu de afaceri extrem de volatil, intelegerea a ce este riscul este esentiala. Cu atat mai importanta devine, insa, gestionarea lui. Si pentru ca in afaceri riscurile modeleaza deciziile si adesea indeciziile, consecinta imediata pot fi avantaje economice semnificative pentru cei ce îndrăznesc să le înfrunte și să le gestioneze, aşa-zisa „primă de risc”. Cursul va decripta pentru participanti structurile riscului, pentru a-l putea defini in cadrul propriei organizatii. Vor fi intelese diverse tipuri de reactii la risc si metode de a-l gestiona. Dar, in primul rand, cursantii vor dobandi abilitati de aplicare a principiilor managementului de risc in cadrul unui proiect si de gestionare a riscurilor manageriale.