C
COACHING PENTRU PERFORMANTA
Succesul nostru ca manageri nu depinde doar de realizarile noastre personale ci si de realizarile oamenilor din subordinea noastra. Pentru ca aceste realizari sa fie cu adevarat exceptionale este nevoie ca membrii echipei sa-si valorifice cat mai eficient abilitatile si sa-si atinga nivelul maxim de potential. Uneori insa, acest lucru nu se poate intampla de la sine si este nevoie de sprijinul nostru. Coaching-ul, prin metodele sale specifice, este acel instrument managerial a carui utilizare faciliteaza dezvoltarea personala si conduce la imbunatatirea performantei.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • cum sa recunoasteti momentul potrivit si/sau necesar pentru a face coaching;
  • care sunt etapele procesului de coaching;
  • cum sa utilizati o serie de metode specifice coaching-ului.
D
DELEGARE EFICACE
Uneori avem tendinta de a spune: “Doar eu pot face acest lucru bine...” Acest mod de a gandi, insa, duce la supraincarcarea propriului program si, in acelasi timp, ne impiedica sa valorificam la maximum potentialul de timp si abilitati al echipei. Delegand sarcini, putem descoperi ca si altii se pot dovedi cel putin la fel de capabili odata ce li se ofera oportunitatea. In plus, vor fi indeplinite mai multe sarcini intr-un timp mult mai scurt iar performanta echipei va creste. Delegarea devine astfel un instrument puternic de management prin care putem imbunatati eficienta activitatii noastre si a echipei.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni veti fi invatat:
  • cand este momentul potrivit pentru a delega sarcini;
  • cei 4 pasi ai procesului de delegare eficace.
D
DEZVOLTAREA ECHIPELOR
Managementul unei echipe nu este o munca simpla. Oamenii au personalitati diferite, abilitati si stiluri de munca diverse si comunica in moduri diferite. De aceea, rolul nostru ca lideri este sa gestionam cat mai eficient etapele formarii si dezvoltarii echipei astfel incat aceasta sa ajunga la performanta.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat cum sa:
  • va mobilizati oamenii ajutandu-i sa-si gaseasca si sa-si defineasca propriul rol in fiecare etapa de dezvoltare a echipei;
  • promovati cooperarea si colaborarea  pentru a consolida sinergia echipei.
E
EFECTUL PYGMALION
Studii psihologice au aratat ca oamenii au tendinta de a actiona conform asteptarilor pe care ceilalti le au de la ei. Cu alte cuvinte, daca avem asteptari limitate de la oamenii nostri si rezultatele lor vor fi limitate, in timp ce asteptarile mari vor conduce la rezultate de exceptie. Aplicarea acestei teorii, cunoscuta sub numele de “Efectul Pygmalion” poate contribui la cresterea semnificativa a  productivitatii echipei precum si a starii de spirit a acesteia, a curajului si increderii in sine.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • cei 4 factori ai “Efectului Pygmalion”: climat, feedback, input si output;
  • care sunt elementele esentiale pentru construirea increderii angajatilor.
F
FEEDBACK CONSTRUCTIV
A da si a primi feedback este unul dintre cele mai importante procese de comunicare intr-o organizatie. Dar, din pacate, in loc sa recunoastem valoarea feedback-ului ca instrument pentru imbunatatirea continua a performantei, el este vazut mai degraba ca o sesiune de critica producatoare de nervi si teama. Atunci cand este facut corect si bine-intentionat, feedback-ul este calea cea mai buna catre excelenta in activitatea profesionala.

A da feedback este o abilitate. Si, ca orice abilitate, este nevoie de practica pentru a o dezvolta si pentru a capata incredere.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi:
  • descoperit principiile procesului de feedback constructiv;
  • identificat structura unui feedback eficace;
  • deprins tehnici de livrare a feedback-ului constructiv.
L
LEADERSHIP SITUATIONAL
Un bun lider este cel care are viziune, dar si abilitatea de a o impartasi celorlalti, de a-i mobiliza si determina sa adere la ea. Aceasta este definitia simpla si general acceptata a unui lider. In realitate, este nevoie chiar de mai mult decat atat. Oamenii cu care lucram sunt diferiti iar situatiile din viata profesionala pot fi uneori extrem de complexe. Asadar, pentru a fi buni lideri trebuie sa stim sa ne  adaptam permanent stilul de conducere oamenilor cu care lucram si situatiilor cu care ne confruntam.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat sa:
  • aveti o abordare flexibila, adaptata nevoilor reale ale angajatilor si nu bazata doar pe propriile tipare comportamentale;
  • folositi eficient 4 stiluri diferite de leadership, adecvate caracteristicilor specifice ale oamenilor si situatiilor.
L
LEADERSHIP VIZIONAR
S-a impamantenit ideea ca liderii sunt innascuti. Aceasta idee preconceputa i-a descurajat intotdeauna pe acei manageri care s-au considerat stanjeniti nativ in eforturile de a-si conduce subordonatii catre realizari extraordinare. Cu toate acestea, un studiu recent arata ca, desi unii manageri s-au nascut sa conduca, un numar mult mai mare pot sa invete acest lucru.

In urma unei cercetari desfasurate pe parcursul a 6 ani, analizand peste o mie de studii de caz, Kouzes si Posner au descoperit ca leadership-ul consta in 5 practici de baza care pot fi insusite de catre orice manager care doreste sa devina un lider autentic.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul sesiunii, veti:
  • constientiza  cum actioneaza marii lideri;
  • detine 5 practici esentiale In atragerea oamenilor catre performanta si stimularea dorintei de succes.
M
MANAGEMENTUL SCHIMBARII
Schimbarea genereaza in mod inevitabil rezistenta. Chiar si cele mai bine gandite planuri strategice vor esua daca aceasta rezistenta la schimbare nu este luata in calcul si depasita. Adevarata provocare este sa creezi un val de  schimbare in timp ce iti asiguri angajamentul subalternilor, precum si sprijinul altor parti interesate in realizarea schimbarii.
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • cum sa identificati cele trei faze ale tranzitiei si cum sa explicati provocarile si oportunitatile caracteristice fiecareia;
  • tehnicile necesare pentru a facilita trecerea cat mai usoara a oamenilor prin situatii de schimbare;
  • cum sa contracarati adversarii schimbarii: cultura corporatista, motivatia, obstacolele, absenta viziunii.
M
MANAGEMENTUL PERFORMANTEI
Astazi, majoritatea companiilor, daca nu toate, implementeaza sisteme de management al performantei. Aceste sisteme cuprind politici clare, reguli, formulare si proceduri. In ciuda acestui fapt, daca sistemul nu este perceput ca fiind important din perspectiva angajatilor sau a managerilor, sau daca mai degraba contribuie la demotivarea, personalului ca urmare a faptului ca obiectivele nu sunt clare pentru toti, atunci succesul nu este garantat.

Indiferent de cat de bun este sistemul setat de companie, daca nu este implementat de oamenii potriviti in modul potrivit, isi pierde credibilitatea si poate provoca mai mult rau decat bine. Din pozitia de manageri, voi sunteti primii care acorda incredere sistemului iar comportamentul vostru consecvent, cinstit si responsabil este indispensabil pentru ca procesul sa se desfasoare cu succes.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • sa setati obiective clare, profesionale si comportamentale;
  • sa utilizati tehnici pentru monitorizarea procesului si evaluarea rezultatelor.
M
MANAGEMENTUL RISCULUI
Riscurile sunt mereu prezente in viata noastra. In afaceri, le intalnim frecvent si, de cele mai multe ori, riscurile ne modeleaza deciziile, dar si indeciziile. Important este sa constientizam ca ele aduc avantaje economice semnificative celor care au curajul sa le confrunte si sa le gestioneze, sau altfel spus, aduc „prima de risc”.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • cele 5 etape ale ciclului de management al riscului si tehnicile specifice fiecarei etape;
  • cele 4 strategii de realizare a planurilor de actiune in managementul riscului.
M
MOTIVATIA PENTRU MUNCA
Pentru un manager, productivitatea oamenilor din subordine este o responsabilitate primara. O sursa majora de productivitate o reprezinta satisfactia angajatilor cu privire la slujba lor si motivatia pentru munca.

Pentru a munci bine, oamenii trebuie sa fie puternic implicati in job-ul lor si angajati in atingerea anumitor obiective, variind de la obiective simple precum a face bani sau a ajunge acasa mai repede, si pana la obiective mai complexe precum cresterea cotei de piata sau diminuarea costurilor de productie. O incercare de a face o lista a tuturor factorilor care pot motiva si energiza oamenii pentru a realiza mai mult, poate fi o sarcina destul de dificila.

Totusi, noi va promitem ca in aceasta sesiune veti:
  • intelege principalele teorii motivationale;
  • invata o serie de strategii pentru a motiva si a creste nivelul de satisfactie al angajatilor cu privire la slujba lor.
P
PLANIFICAREA STRATEGICA
Multe companii infrunta schimbarile pe care le aduce viitorul fara a fi cu adevarat pregatite pentru asta. Astfel, intr-un mediu competitiv aflat in permanenta schimbare, succesul este dat de calitateaa gandirii strategice, si nu atat de mult calitatea planificarii operationale. Planificarea strategica seteaza directia si obiectivele organizationale. Ea reprezinta eficacitate si inseamna ca faci lucrurile corecte – cele care trebuie facute. Este esential ca managerii sa inteleaga strategia companiei pe termen mediu si lung si sa o plaseze in contextul propriilor preocupari si obiective.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat sa:
  • recunoasteti importanta planificarii strategice;
  • intelegeti principalele instrumente de analiza si de decizie strategica;
  • intelegeti diferitele abordari ale managementului strategic.
L
LUAREA DECIZIILOR
Luarea deciziilor este o abilitate de leadership esentiala. Daca stiti cum sa luati la timp decizii bine fundamentate veti fi capabili sa va conduceti echipele catre performanta. A decide inseamna deseori a face o alegere. A face o alegere necesita o mare varietate de abilitati personale precum capacitatea de a colecta si procesa informatii, gandire logica, creativitate, asertivitate si empatie fata de problemele si nevoile altor oameni. Dar a lua decizii reprezinta deasemenea o cunoastere aprofundata a tehnicilor si a pasilor procesului de luare a deciziilor.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • importanta luarii deciziilor;
  • sa prioritizati deciziile, in functie de importanta sau dificultatea lor;
  • sa abordati structurat procesul de luare a deciziilor.
A
ADAPTIVE ORGANISATIONAL CULTURE
‘Ce ți se întâmplă dacă faci ceva prost? Dar dacă faci ceva foarte bine?’ – Răspunsurile date acestor intrebări descriu cel mai bine cultura organizației în care activezi. O cultură în care se pune accent pe orientarea către rezultate, inovare, încurajarea opiniilor și a colaborării și care va duce predictibil catre performanță. În peste 10 ani de experientă, alături de sute de organizații din România, am învățat să livrăm exact ce are nevoie fiecare companie în parte. Puteți beneficia de această experiență ca să ajungeți la performanța dorită prin dezvoltarea culturii organizaționale adecvate.
A
AGILE PERFORMANCE MANAGEMENT
Spre deosebire de managmentul performanței traditional, Agile Performance Management este dinamic și are o structură orizontală. Nașterea acestui nou model de evaluare își are sursa în explozia social media, în transformarea culturii într-un avantaj competitiv și în apariția unui nou model de a lua decizii, bazat pe surse de informație multiple (crowdsourcing). Agile Performance Management este centrat atât pe procese, cât și pe rezultate, acestea fiind flexibile și transparente pentru toți cei implicați. Alinierea angajaților la obiectivele declarate este un punct cheie. Caracterul dinamic al acestui tip de managment al performanței este vizibil în feedback-urile frecvente precum și într-un model de funcționare bazat mai degrabă pe colaborare decât pe autoritate. Accentul este pus pe creștere și comunicare în ambele sensuri între management și angajați. Rezultatul este că angajații înțeleg scopul acțiunilor lor, ceea ce duce la creșterea gradului de implicare și performanță.
C
COMUNICAREA ASERTIVA
A fi asertiv inseamna a avea curajul de a exprima ceea ce gandesti si, in acelasi timp, a detine abilitatea de a proceda intr-o maniera adecvata. Implica exercitarea propriului drept de a fi ascultat si, in acelasi timp, de a respecta drepturile celorlalti de a vorbi si de a fi ascultati. Asertivitatea nu este in mod necesar o abilitate innascuta, ci mai degraba una ce poate fi insusita prin instruire.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul sesiunii, veti fi invatat:
  • abilitatile specifice comunicarii asertive;
  • cum sa evitati afisarea comportamentelor atat agresive, cat si pasive.
C
CREATIVITATE SI INOVATIE
Creativitatea reprezinta generarea ideilor, iar inovatia reprezinta punerea acestor idei in practica. Ideile ce devin realitate sunt mult mai valoroase decat cele care plutesc fara a se materializa. Acceptand faptul ca lumea din jurul nostru este plina  de oportunitati, acest curs este creat pentru a va asista in descoperirea propriului talent creator si modalitatile prin care il puteti valorifica.  
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • cum sa abordati o initiativa creativa;
  • cum sa generati mai multe idei;
  • cum sa transpuneti idei semnificative si oportunitati in realitate.
E
ELIBERAREA DE STRES
Termene limita presante, feedback negativ, plangeri ale clientilor, schimbari la locul de munca, conflict cu un coleg... si lista poate continua. Toti acestia sunt factori de stres. Se vorbeste mult despre acesta, mai ales despre efectele sale negative ce deseori conduc la pierderea auto-motivatiei sau chiar a poftei de viata.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat cum sa va eliberati de stres:
  • avand o perceptie mai clara asupra celor ce se intampla;
  • utilizand tehnicile de management al stresului.
E
ETICA PENTRU TOTI
Diferentierea dintre bine si rau conteaza. Simtul etic este important. Si nu doar in marile scandaluri din ziare, ci si in micile decizii si in comportamentul de zi cu zi. De fapt, acela este momentul in care trebuie sa trageti linie – in privinta lucrurilor marunte.

Valori de baza, precum respectul pentru ceilalti, corectitudinea, onestitatea, sunt „caramizi” importante in fundatia propriului comportament etic. Intelegerea importantei acestuia trebuie sa reprezinte o prioritate.

Va promitem ca aceasta sesiune va va ajuta sa invatati principiile si cadrul conceptual ce faciliteaza luarea deciziilor intr-un mod etic, precum si aplicarea acestora pentru a gasi o solutie in situatii complexe, in care raspunsul corect nu este la indemana!

F
FORMARE DE FORMATORI
Aspectul central al oricarei instruiri de tipul Formare de Formatori este sa furnizeze angajatilor interni abilitatile necesare pentru a deveni un formator in propria organizatie. In zilele noastre, necesitatea pentru acest tip de program a crescut considerabil dat fiind ca multe organizatii iau in considerare transformarea in organizatii „de invatare”.

Programul raspunde necesitatii constante de instruire si dezvoltare pentru angajati, recunoscand in acelasi timp ca instruirea corporatista poate fi cateodata mai eficienta daca este livrata de un instructor intern organizatiei.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • despre diferitele metode de a invata (in special despre stilul de studiu al adultului);
  • sa intelegeti procesul de instruire;
  • sa creati, dezvoltati si livrati un program de instruire (de la evaluarea nevoilor de instruire si pana la evaluarea rezultatelor instruirii).
I
INTELIGENTA EMOTIONALA
Raspunde la urmatoarele intrebari: 
  • Simt membrii echipei mele ca pot avea incredere in mine?
  • Cred acestia ca pot vorbi deschis cu mine? Sau sunt tematori, mereu in garda si atenti la ce spun?
  • Simt oamenii ca am o preocupare reala pentru ei?
  • Vor feed back-ul meu?
  • Ma simt confortabil sa fiu provocat/a?

BlueEQ este un instrument de autoevaluare si un workshop de dezvoltare a inteligentei emotionale - EQ. 

 

BlueEQ, instrumentul de evaluare si workshopul care urmeaza, ajuta organizatiile sa creeze o cultura a sigurantei psihologice in care oamenii se simt liberi si incurajati sa discute idei, sa isi asume riscuri si sa invete din greseli. In toate domeniile care implica relatii cu oamenii, EQ e un predictor mai bun al succesului decat inteligenta rationala – IQ. 

 

Pentru mai multe detalii, trimiteti un email la office@ascendis.ro

M
MANAGEMENTUL CONFLICTELOR
Conflictele fac parte din viata. Si pot cauza mult stres. Dar conflictele la locul de munca nu sunt neaparat distructive. De fapt, contradictiile constructive pot genera plus-valoare, iar oamenii iau decizii mai bune atunci cand se bazeaza si pe contributiile celorlalti. Conflictul devine distructiv cand orgoliile, furia si alte emotii puternice muta focusul de la solutionarea problemei la atacuri personale. Conflictul distructiv poate ruina relatii, poate afecta productivitatea si poate distruge spiritul de echipa si colegialitatea. Cel mai important lucru de retinut este ca, a gestiona un conflict nu inseamna sa-i demonstram celuilalt cu tot dinandinsul ca „n-are dreptate”.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul sesiunii, veti:
  • constientiza propriul stil de tratare a conflictelor;
  • deprinde 8 abilitati care pot transforma conflictul intr-o interactiune constructiva.
M
MANAGEMENTUL PROIECTELOR
“Dintre toate proiectele implementate la nivel global: 
  • 31% se inchid inainte finalizare; 
  • 53% sunt finalizate, dar: 

      - Costurile sunt mai mari in medie cu 189% fata de valoarea prognozata;
      - Timpul alocat este in medie mai mare cu 222% decat valoarea prognozata initial;

  • 16% sunt finalizate la timp, in limita bugetului stabilit si atingand obiectivele propuse.” 

Stadish Group International, www.stadishgroup.com

Marea majoritate a companiilor opereaza in baza proiectelor. Acest tip de organizare a activitatii reprezinta pentru mare parte dintre ele punctul central al succesului lor si baza pentru o permanenta imbunatatire a proceselor. Asa cum managementul operatiunilor zilnice se ocupa de prezentul organizatiei, managementul proiectelor are grija de viitorul acesteia.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:

  • sa faceti diferenta dintre proiecte si procese;
  • sa intelegeti dimensiunea unui proiect, bazandu-va pe parametri esentiali ai acestuia: calitate, cost, timp;
  • sa cunoasteti cele 5 etape ale unui proiect si sa fiti capabili sa utilizati cel putin doua instrumente de lucru pentru fiecare etapa a unui proiect.
M
MANAGEMENTUL TIMPULUI
Din perspectiva managerului, nu sunteti responsabili doar pentru ceea ce faceti – sunteti responsabili si pentru ceea ce fac oamenii din subordinea voastra. Trebuie sa solutionati unul din paradoxurile umane si anume, cum sa acordati sprijinul de care au nevoie oamenii pentru a-si realiza sarcinile si, in acelasi timp, sa va indepliniti propriile sarcini. Primul pas este descoperirea tehnicilor de control a modului in care va petreceti timpul.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • cum sa prioritizati, sa planificati si sa va respectati planul;
  • cum sa va concentrati pe activitatea ce asigura cea mai mare rasplata;
  • cum sa actionati acum bazandu-va pe rezultate viitoare;
  • cum sa evitati „devoratorii de timp”.
P
PREZENTARI DE IMPACT
Una dintre cele mai puternice abilitati pe care le veti folosi vreodata este abilitatea de a informa, de a fi persuasiv si de a mobiliza oameni prin intermediul discursului public. In momentul in care stai in fata unei multimi care s-a reunit in acelasi loc si timp cu scopul de a-ti asculta cuvintele, ti se ofera sansa sa generezi o energie mult mai mare fata de cea pe care ar putea sa o genereze fiecare ascultator in parte, pe cont propriu.

Asadar, discursul public reprezinta oportunitatea de a influenta, de a impartasi idei, de a castiga sprijin, recunoastere si de a mobiliza actiuni de grup.

Vestea buna este ca oricine poate sa tina un discurs!

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • sa pregatiti, structurati si livrati o prezentare de succes;
  • sa demonstrati abilitati avansate in discursurile publice.
P
PRINCIPIILE INFLUENTEI POZITIVE
Numiti-o cum doriti: persuasiune, negociere sau incercare de a convinge. Influenta etica este fundamentul leadership-ului de succes. Dat fiind ca este o abilitate atat de sofisticata, este posibil sa va imaginati ca nu poate fi predata si invatata. Cu toate acestea, s-a demonstrat ca a-i influenta pe ceilalti nu este un act de magie sau o chestiune de noroc, ci pura stiinta. Exista principii ale influentei, simple si dovedite, care formeaza baza apelurilor eficiente, persuasive.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat si exersat cele 6 principii ale persuasiunii care va vor da posibilitatea sa va sporiti propria putere de influentare. 
P
PROCESUL SOLUTIONARII PROBLEMELOR
Solutionarea cu succes a problemelor necesita initiativa, curaj, abilitati analitice, abordare structurata, creativitate, flexibilitate si asertivitate.

Va promitem ca veti gasi toate aceste ingrediente in aceasta sesiune. Pana la finalul sesiunii veti fi invatat:
  • care sunt cele 6 etape ale procesului de solutionare a problemelor;
  • sa puneti in practica cel putin 3 metode si tehnici pentru fiecare etapa in parte.
7
7 TRIGGERS TO YES (THE INFLUENCER)
Cursul durează 2 zile şi, în urma lui, participanţii vor înţelege că a-i influenţa pe cei din jur nu este o întâmplare, ci o ştiinţă. Robert Cialdini, profesor de Socio-Psihologie și Marketing la Universitatea de Stat din Arizona, a petrecut 30 ani studiind modurile în care oamenii pot fi influențați şi a ajuns la concluzia că aceştia au o capacitate limitată de a înțelege factorii care le afectează comportamentul. Odată ce identificăm şi explicăm factorii care ne influențează deciziile, înseamnă că vom înțelege cum să îi utilizăm într-o manieră etică pentru a obține răspunsuri pozitive, dar şi cum să ne ferim atunci când alţii încearcă să ne folosească în scopuri mai puţin etice. Cursul îşi propune să mărească încrederea de sine şi capacitatea de relaţionare a participanţilor, să dezvolte comunicarea empatică şi să crească puterea personală şi abilităţile de persuasiune.
C
CREATIVITY AND CRITICAL THINKING
Într-un mediu economic extrem de concurenţial, toţi jucătorii din piaţa caută un punct de diferenţiere. „Ce pot să fac altfel, mai bine, mai repede, mai ieftin?” sunt întrebările la care aceştia trebuie să-şi răspundă pentru a-şi asigura supravieţuirea. Multe strategii de diferenţiere se bazează pe dezvoltarea de noi competenţe și prima pe lista acestor noi competențe este creativitatea. Creativitatea nu este o competență pe care „n-ar fi rău să o ai”, ci una esențială. De fapt, prezenţa ei reprezintă o condiţie de succes pentru toate celelalte competenţe. Cursul foloseşte The Medici Game, un instrument Celemi Power Dialog™ pentru inovație pentru a ajuta organizațiile să inspire și să angreneze oamenii în jurul inovației. Toate tipurile de organizații din toate domeniile și oamenii la toate nivelurile sunt vizaţi, iar până la final participanţii vor putea, printre altele, să identifice şi să implementeze noi moduri de a acţiona şi de a crea valoare, să dezvolte iniţiativa şi curajul de a face lucrurile diferit.
M
MULTICULTURAL EFFECTIVENESS
Trăim într-o lume a globalizării și cooperării internaționale în care, adesea, membrii unor culturi diferite trebuie să colaboreze. Ceea ce este permis sau chiar recomandat într-o cultură, poate fi o gafă de proporții în alta. Uneori, „da” nu înseamnă da, iar tăcerea nu e ceea ce pare. De aceea, cunoașterea diferențelor și adaptarea la nivel intercultural este cheia obținerii rezultatelor în acest context. Programul Multicultural Effectiveness pune bazele cunoașterii diferențelor interculturale și pe cele ale adaptării în cunoștință de cauză.
R
RISK MANAGEMENT (TITANIC)
In contextul crizei economice globale, cu un mediu de afaceri extrem de volatil, intelegerea a ce este riscul este esentiala. Cu atat mai importanta devine, insa, gestionarea lui. Si pentru ca in afaceri riscurile modeleaza deciziile si adesea indeciziile, consecinta imediata pot fi avantaje economice semnificative pentru cei ce îndrăznesc să le înfrunte și să le gestioneze, aşa-zisa „primă de risc”. Cursul va decripta pentru participanti structurile riscului, pentru a-l putea defini in cadrul propriei organizatii. Vor fi intelese diverse tipuri de reactii la risc si metode de a-l gestiona. Dar, in primul rand, cursantii vor dobandi abilitati de aplicare a principiilor managementului de risc in cadrul unui proiect si de gestionare a riscurilor manageriale.
N
NEGOCIERI CONSTRUCTIVE
Fie ca negociati un contract important sau ca solicitati o marire de salariu, este important sa detineti abilitatile specifice care va pot garanta atat un avantaj pe durata acestui proces, cat si mentinerea unor relatii de lucru pozitive cu celelalte parti implicate in negociere.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:
  • aproape tot ceea ce  este de stiut despre strategii de ofertare si intelesurile ascunse din spatele cererilor si ofertelor;
  • cand sa NU faceti prima oferta si cum sa faceti oferta potrivita la momentul potrivit.
O
ORIENTAREA CATRE CLIENT
Fiecare angajat din companie are clienti. Si aceasta pentru ca fiecare angajat are colegi, care sunt si ei clienti – chiar daca uneori uitam sa ii tratam ca atare. Colegii adreseaza intrebari la care asteapta un raspuns sau au nevoie de asistenta in a finaliza un anumit lucru. Asemenea clientilor, ei trebuie sa fie tratati politicos; sa primeasca un raspuns prompt la solicitarile lor si atentie totala pentru problemele cu care ei se confrunta. Au nevoie de serviciul clienti!

Va promitem ca aceasta sesiune va va ajuta sa gestionati interactiunea cu clientii interni si va genera solutii avantajoase pentru ambele parti.

P
POWER SELLING - FUNDAMENTE
Demersul unui vanzator in fata clientului este rareori destinat umplerii unui gol determinat de lipsa efectiva a produsului/serviciului promovat de el. In majoritatea situatiilor, clientul foloseste deja ceva similar provenit de la concurenta.

Provocarea  consta in faptul ca vanzatorul trebuie sa genereze in client dorinta si intentia de schimbare. Odata stabilizata aceasta intentie, mai apare o provocare: implementarea schimbarii cu pastrarea focalizarii pe beneficiile vandute si respectarea promisiunilor.
 
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:
  • avea o imagine de ansamblu a procesului de vanzare, nu numai din perspectiva personala, ci si din perspectiva clientului;
  • fi deprins pasii esentiali ai vanzarii de valoare, cea perceputa de client, provenita din necesitatile sale specifice, din asteptari si prioritati ale propriului business.
P
POWER SELLING - AVANSAT
Indiferent ce sintagma alaturam termenului de „vanzare”: de valoare, consultativa, intelesul comun este acela ca „faci ceva, cuiva”, si nu ca „faci ceva cu cineva”. Iata de ce perceptia generala este ca actul vanzarii este legat de sentimentul de teama. Clientul se teme ca va cumpara ceva de care nu are neaparata nevoie sau ca i se va irosi timpul cu discutii irelevante. Vanzatorul se teme ca va fi refuzat, ca nu isi va face planul de vanzari.

Ca reactie de aparare, vanzatorul va explica ce minunat este produsul sau serviciul sau, fara sa-si puna intrebarea „cu ce se alege” potentialul client din toate acestea?

Clientul, in acelasi timp va alege practici de cumparare care sa combata tehnicile invazive de vanzare: va trimite cereri de oferta la  furnizori, va cere ca eventualele intrebari sa fie adresate in scris iar raspunsurile la acestea vor fi seci si evazive.
 
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:
  • constientiza impactul propriilor actiuni asupra potentialilor clienti;
  • deprinde caile de motivare, influentare si convingere a oamenilor, diversele stiluri de exercitare a influentei bazate pe incredere reciproca;
  • dezvolta atitudini proactive in interactiunea cu clientii, in scopul atingerii obiectivelor de vanzari.
M
MANAGEMENTUL CONTURILOR CHEIE
Ca vanzator, cum te poti diferentia in fata unui client mare, care este asaltat de majoritatea furnizorilor cu solutii similare cu a ta, dar cu preturi mai mici decat cele pe care le practici? Pe parcusul demersului de vanzare, cum te asiguri ca stai de vorba cu cine trebuie si ca ii spui ce trebuie? Cum faci diferenta dintre lucrurile pe care le poti influenta si cele asupra carora nu ai nici o putere, dar in schimb ocupandu-te de ele risipesti timp, efort si bani? Filozofia reusitei in conturi cheie are la baza formula: Succes = Relatie (Oportunitate) + Viziune (Valoare) + Decizie (Schimbare)
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:
  • detine o abordare structurata a conturilor cu grupuri decizionale complexe, cu solutii integrate care rezolva probleme critice pentru business-ul clientului;
  • cunoaste o serie de instrumente menite sa potenteze progresul demersului de vanzare privind catre cele 2 dimensiuni ale managementului conturilor cheie: managementul relatiei si managementul oportunitatilor. 
P
PREZENTARI DE VANZARE
Deseori, in domeniul vanzarilor ai o singura sansa de a impresiona si convinge un grup de oameni, de a-i castiga drept clienti. De aceea, a-ti dezvolta abilitatile necesare pentru a asigura faptul ca prezentarile tale de vanzari sunt clare, convingatoare si eficiente poate fi elementul diferentiator. In aceasta sesiune veti invata cum sa excelati, sa evoluati de la „bine” la „extraordinar”, in ceea ce priveste abilitatile voastre de prezentare.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:
  • sti sa valorizati eficient, in doar cateva minute, prezentarea expusa;
  • face prezentari memorabile, utilizand tehnici speciale pentru a va asigura ca mesajul dumneavoastra “prinde”;
  • utiliza eficient emotiile si persuasiunea in prezentarile de vanzari;
  • crea si livra prezentari de vanzari puternice pentru a  va consolida efortul general de vanzari.
C
COMUNICAREA IN VANZARI
A fi un vanzator de succes se bazeaza in mare parte pe a fi capabil sa construiesti o relatie de incredere cu potentialii clienti. Precum orice alte interrelationari umane, increderea incepe inca de la primul pas al comunicarii. A deveni un bun comunicator inseamna sa detii echilibrul perfect intre a fi un ascultator activ si un vorbitor eficient. Aceasta sesiune isi propune sa va inzestreze cu abilitati esentiale pentru a va transforma intr-un comunicator puternic si increzator, determinandu-va astfel sa deveniti un vanzator de succes.
 
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:
M
MANAGEMENTUL VANZARILOR
Managementul vanzarilor nu este nici simplu, nici complicat. Este, pur si simplu, gestionarea functiei de vanzari a unei companii. Managerii de vanzari se implica atat in strategie (planificare), cat si in probleme si procese de personal (implementare). Trebuie sa conlucreze eficient cu echipele lor, cu alte departamente ale organizatiei din care fac parte si cu clientii.
 
Exista patru etape majore ale procesului de management al vanzarilor:
  • definirea rolului strategic;
  • dezvoltarea fortei de vanzari;
  • directionarea acesteia;
  • evaluarea eficacitatii si performantei echipelor.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti dobandi instrumentele necesare care va vor ajuta in a defini, dezvolta, directiona si evalua proproia echipa.
V
VANZARI IN RETAIL
Vanzarile sunt dependente de atitudinea omului de vanzari, nu de cea a clientului. Pentru acesta din urma, cumparaturile sunt o experienta memorabila mai mult in cazul in care pleaca nemultumit. Depinde asadar de fiecare vanzator pe care il intalneste cum se va simti cand va parasi magazinul, iar pregatirea vanzatorilor e o munca ce nu se opreste niciodata. De la felul in care isi intampina clientii, asigurandu-i ca sunt in locul potrivit, pana la momentul in care le identifica nevoile, le furnizeaza solutii si se asigura ca se vor intoarce, toate etapele trebuie parcurse cu profesionalism si incredere.
 
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni - create in jurul ideii ca nu poti invata pe nimeni nimic, poti doar sa ajuti oamenii sa se descopere - veti:
  • avea un cadru de referinta comun asupra modalitatilor de vanzare si relationare cu clientii din magazinele dumneavoastra;
  • intelege si aplica regulile de aur ale procesului de vanzare;
  • sti sa va consolidati echipa si sa contribuiti la succesul comun.
A
ADVANCED NEGOCIATION (THE NEGOCIATOR)
Ce face ca o negociere să se termine cu rezultatul scontat? Sau de ce, uneori, acceptăm înţelegeri ce sunt contrare intereselor noastre? Înţelegerea structurii, dinamicii şi resorturilor psihologice din spatele procesului de negociere generează răspunsurile la aceste întrebări, ele fiind explicate şi nuanţate de simularea complexă „Negociatorul”. Prin experimentarea a 4 niveluri de complexitate şi 24 de procese de negociere, situaţii individuale şi în echipă, cursanţii asimilează maximum de cunoştinţe într-un timp foarte scurt, aplicându-le apoi în situaţii practice. Iar un trainer cu minim 20 de ani de experienţă în negociere te va învăţa cum să fii tu cel ce controlează jocul.
M
MULTILATERAL NEGOCIATION (INTERSTELAR 3020)
Era globalizării aduce cu sine o creştere exponenţială a complexităţii sistemelor de relații și interese. Multipolaritatea devine paradigma dominantă, negocierile dobândind acelaşi caracter. Interesele și actorii se multiplică, agendele devin extrem de complexe, consecinţa fiind că întreg procesul de negociere multilaterală este perceput ca extrem de dificil și frustrant. Simularea Interstelar: 3020 reprezintă o negociere între reprezentanţii a patru mari puteri; trei sunt reprezentanții puterilor învingătoare într-un război intergalactic și unul al celei învinse. Programul este uşor adaptabil nevoilor participanţilor, putând fi centrat pe negocieri în interiorul organizaţiei, pentru îmbunătăţirea comunicării și întărirea cooperării inter- și intra- departamentale sau se poate axa pe dezvoltarea individuală a participanților, în speţă pe creşterea abilităților în domeniul negocierilor multilaterale. Complexitatea şi adaptabilitatea sunt atributele cheie ale acestui training, ce vă vor ajuta să răspundeţi la un alt nivel provocărilor erei informaţionale.
C
CUSTOMER EXPERIENCE (5STARS)
Clienţii sunt cel mai important “element patrimonial” al unei firme, câştigarea şi pătrarea lor fiind prioritatea principală pentru orice companie. Având în vedere că relațiile de afaceri sunt, în primul rând, relații interumane, orientarea către rezolvarea problemelor clienților reprezintă soluția desfășurării unei activități profitabile. De aceea, cunoaşterea punctelor cheie în construirea unui customer service de calitate este esenţială. Programul foloseşte simularea 5 STARSTM, destinată antrenării persoanelor care intră în contact direct cu clienții. Prima parte a simulării are în vedere principiile ce stau la baza unui departament de relații clienți. A doua parte vizează deprinderea competențelor într-un format competitiv sub formă de simulare. Prin intermediul 5 STARSTM, cursanţii îşi vor dezvolta abilităţile de ascultare activă şi empatică, gestionare a interacţiunii cu clientul, de înţelegere a nevoilor acestuia şi de a-i dezvolta loialitatea pentru un produs.
T
TERRITORY MANAGEMENT
Primul pas în apărarea sau cucerirea unui nou teritoriu este înţelegerea lui în detaliu. Iar pentru că mediul de business actual e guvernat de principiile „artei războiului”, acest program pune la dispoziţia companiei tale instrumentele de apărare şi de atac. Adaptabil nevoilor specifice oricărei echipe de vânzări, acest program construieşte imaginea de ansamblu, dar identifica si dificultăţile, şi oportunităţile zonei arondate. Tehnici de îmbunătăţire a relaţiei cu clienţii actuali, dar şi tehnici de câştigare a unora noi sunt puse la dispoziţia echipei tale. Maximizează-ţi resursele, surclasează-ţi concurenţa.
D
DIGITAL MARKETING ACADEMY
Trăim într-o eră 3.0, în care interacţionăm în mod constant cu mijloace de comunicare digitală şi, cu sau fără voia noastră, transmitem mesaje de marketing folosindu-ne de aceste canale. Folosirea marketingului digital în afaceri a devenit un imperativ în aceste vremuri în care marketingul ne vorbeşte despre urmărirea consumatorului, iar consumatorul este online sau mobile în mare parte din timpul său. Viitorul marketingului este cu siguranţă în mediul digital, iar comunicarea socială online este un subiect ce trebuie tratat cu atenţie şi seriozitate pentru a putea aduce organizaţiei beneficii ridicate. Cursul va detalia instrumentele folosite în marketingul digital şi etapele unei strategii digitale eficiente, de la brief la creaţia propriu-zisă, implementarea acesteia şi urmărirea indicatorilor de performanţă, precum şi cum se realizează Content engagement-ul, Community managementul şi Performance marketingul.
C
CHALLENGE THE C LEVEL
Acest program are la baza ideea că cea mai bună teorie în vânzări este practica. Participanţii îsi vor testa abilităţile de vânzare în cadrul unei întâlniri reale cu directori executivi în funcţie. Vor afla direct de la sursa care sunt aşteptările unui CEO de la un om de vânzări. În prealabil, trainerul şi cursanţii vor încerca să definească împreună cum s-a schimbat lumea vânzărilor în ultimii ani şi ce face un vânzător de succes.
R
RETAIL SALES PERFORMANCE
Comercianții cu amănuntul utilizează diverse instrumente de publicitate și comunicare pentru a crește gradul de conștientizare a clienţilor viitori asupra produselor şi serviciilor oferite. Scopul este creşterea coşului de cumpărături şi a loialităţii consumatorilor. Astfel, găsirea mixului de marketing potrivit poate duce la o creștere a profitabilităţii și la o rentabilitate mai mare a investițiilor. Conţinutul şi modul de prezentare din cadrul acestui workshop duc către o perspectivă uşor de înţeles pentru toate nivelurile decizionale, abordând cele mai importante subiecte ale marketingului în retail, fără însă a le elimina pe cele tradiţionale (cei 4P şi cei 4C). Sesiunea abordează, într-un mod simplu şi consecvent, problema zonelor de focus în retail şi a abordării cumpărătorilor în funcţie de tipologie, pe baza identificării nevoilor acestora, iar participanţii sunt implicaţi activ în identificarea mixului de vânzări/marketing potrivit.
C
CHALLENGER SALES
Pentru a fi aleși în fața concurenților noștri trebuie să ieșim în evidență printr-o propunere de valoare diferită și relevantă pentru client. Clienții își doresc mai multă valoare adăugată, iar vânzătorii trebuie să fie mai fermi, mai direcți și mai orientați către nevoile profunde, deseori neexprimate. Pe scurt, vânzătorul trebuie să se transforme dintr-un rezolvator de probleme într-un revelator al acestora. Trainingul „Challenger Sales” îşi propune să dezvolte tehnici de contracarare a obiecţiilor, tehnici eficiente de vânzare, abilitaţi de influenţare a deciziei de cumpărare şi de sondare eficientă a nevoilor clientului. Participanţii vor fi conduşi, pas cu pas, către înţelegerea procesului de vânzare şi a acţiunilor necesare, vor deprinde abilitaţi de apreciere corectă a nevoilor clientului pentru a putea propune o soluţie câştigătoare şi, bineînţeles, îşi vor îmbogăţi arsenalul de competente necesare pentru a încheia mai multe vânzări.
C
CURSURI LEAN
Intr-o lume a productiei, in care intalnim din ce in ce mai des digitalizare sau realitate virtuala, apare firesc intrebarea daca principiile Lean, implementate acum mai bine de 70 de ani, la Toyota, mai sunt de actualitate. Daca luam in considerare pe de o parte obiectivele metodologiei - de a reduce/ elimina pierderile si de a livra clientilor doar ceea ce au nevoie, atunci cand au nevoie, cheltuind cat mai putini bani pentru acest lucru - si nevoile companiilor de a fi mai performante si competitive, pe de alta parte, atunci cu siguranta LEAN reprezinta un instrument nepretuit, aplicabil cu succes oricarui tip de proces – nu numai celor din zona de productie. Atat workshop-urile noastre cu cele mai utilizate instrumente Lean Six Sigma (VSM – Value Stream Mapping, 5S, A3/PDCA, Kaizen, Kanban, FMEA), cat si cursurile LEAN - Nivel Fundamente si Nivel Avansat va vor ajuta sa obtineti procese mai simple, mai rapide, standardizate si clienti mai multumiti. Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestor sesiuni, veti fi invatat sa: identificati oportunitatile de imbunatatire descrieti procesele utilizand diagramele de proces identificati pierderile, constrangerile din proces, precum si cauzele radacina. identificati cele mai bune solutii si sa le implementati in cadrul organizatiei. aplicati principiile Lean in activitatea de zi cu zi.
C
CURSURI LEAN SIX SIGMA
Astazi, tehnologia ne permite sa evaluam in timp real eficienta si rata defectelor din procese. Chiar cu ajutorul telefonului mobil. Avand, astfel, o imagine clara a situatiei din proces, putem identifica cauzele radacina si implementa cele mai bune solutii in vederea remedierii cat mai rapide a erorile aparute. Cursurile noastre de Lean Six Sigma - Yellow/ Green/ Black Belts (de la nivelul de baza pana la nivelul avansat), cu posibilitatea certificarii internationale, va vor ajuta sa solutionati problemele din proces legate de defecte si de variatie. Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestor sesiuni, veti fi invatat sa: intelegeti importanta imbunatatirii proceselor in cadrul organizatiei utilizati instrumentele potrivite pentru rezolvarea problemelor/ cresterea performantei. derulati proiecte de imbunatatire a proceselor utilizand metodologiile Lean si Six Sigma (ciclul DMAIC). aplicati principiile si instrumentele Lean Six Sigma in activitatea de zi cu zi.
C
CERTIFICARI INTERNATIONALE LEAN SIX SIGMA
Suntem parteneri cu IASSC (International Association for Six Sigma Certification) si va putem facilita certificarea internationala Lean Six Sigma pentru nivelurile Yellow, Green si Black Belt. Etapele procesului de certificare sunt urmatoarele: Participarea la curs - prezenta 100% Sustinerea examenului Lean Six Sigma Yellow/ Green/ Black Belt si obtinerea unui punctaj minim de 70% - 50/100/150 de intrebari cu variante multiple de raspuns. Este necesara recertificarea la fiecare 3 ani. Detalii suplimentare, legate de certificarea IASSC, se gasesc la adresa https://www.iassc.org/six-sigma-certification/
A
ANALIZA DATELOR/ SOFTUL MINITAB
Nu putem obtine procese mai eficiente sau o calitate mai buna a produselor/ serviciilor fara o analiza aprofundata a datelor. in cadrul activitatilor de training si coaching promovam modalitati inteligente de analiza a datelor din procese utilizand programul Excel sau softul statistic Minitab devenind, astfel, eficienti si in realizarea proiectelor de imbunatatire. De asemenea, oferim cursuri de analiza a datelor cu durata de 2-3 zile, in functie de nevoile clientului. Utilizam Minitab 18, a carei versiune gratuita/ “trial” de 30 de zile poate fi descarcata de la adresa https://www.minitab.com/en-us/products/minitab/free-trial. Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestor sesiuni, veti fi invatat sa: identificati tipurile de date folositi instrumentele grafice si statistice pentru analiza datelor interpretati rezultatele obtinute evaluati stabilitatea, capabilitatea si controlul procesului.
C
COACHING PENTRU PROIECTELE DE IMBUNATATIRE
In cazul multor organizatii sesiunile de coaching pentru proiectele de imbunatatire au devenit parte integranta a implementarii programelor de Lean, Six Sigma, Kaizen etc. si un factor critic pentru succesul acestora. In cadrul sesiunilor de coaching, sprijinim liderii proiectelor de imbunatatire, Yellow/ Green/ Black Belts si Expertii Lean in transpunerea in practica a cunostintelor dobandite in cadrul cursurilor. Sesiunile de coaching constau in intalniri regulate ale echipelor de proiect cu consultantii nostri, cu o durata de aproximativ 1 – 1,5 ore per proiect, cu o frecventa stabilita impreuna cu participantii (in functie de natura proiectului, de cunostintele si abilitatile participantilor, de existenta unui expert intern etc.). Promisiunea noastra este ca, pana la finalul seniunii, veti fi realizat urmatoarele: verificarea stadiului proiectului si incadrarea in planul initial. identificarea si aplicarea instrumentelor si graficelor potrivite pentru situatia data. aprofundarea cunostintelor. stabilirea pasilor necesari pentru etapele urmatoare.
A
APPLES & ORANGES™
Provoaca participantii sa gandeasca precum top managerii companiei - astfel incat, deciziile de viitor sa aiba la baza o gandire strategica, de afaceri.
Apples & Oranges™ ofera relevanta situatiilor financiare printr-un model de companie simplu, dar profund. Participantii formeaza noua echipa de management a A & O Inc. - o companie de renume care se confrunta cu cateva provocari dificile. Compania pierde cota de piata iar cerintele furnizorilor si clientilor sunt in crestere. A & O Inc. are nevoie de o strategie financiara noua si bine pusa la punct. Echipele invata sa monitorizeze fluxul de numerar, sa foloseasca eficient resursele, sa compare rezultatele din bilant si din contul de profit si pierdere.
Participantii, avand niveluri diferite de experienta, pot dobandi noi competente sau pot adauga la experienta anterioara pentru a fi capabili sa:
  • citeasca si interpreteze situatiile financiare;
  • identifice elementele critice care afecteaza profitabilitatea;
  • analizeze indicatorii financiari si indicatorii cheie de performanta pentru a stabili prioritatile in mod corespunzator.

Participantii vor explora relatiile cauza-efect care reglementeaza situatiile financiare ale unei companii si vor dezvolta un simt al afacerilor care le va guverna deciziile viitoare, in fiecare zi de lucru.
C
CAYENNE™- MANAGEMENTUL PROIECTELOR
O companie tocmai a finalizat un proiect de mare amploare si, privind in retrospectiva, aceasta nu a oferit afacerii valoarea estimata initial. Au existat depasiri de buget si timp si nici sponsorii proiectului, nici beneficiarii nu par prea multumiti de rezultate. Participantii sunt rugati sa se intoarca in timp pentru a vedea daca pot identifica situatiile cheie sau punctele nevralgice care ar putea fi schimbate pentru a oferi un rezultat mai bun.
Participantii detecteaza semne si simptome ale unor probleme potentiale si le atenueaza folosind resurse limitate. Povestea urmareste o implementare de proiect tipica unui nou sistem de afaceri. Cu toate acestea, provocarile sunt universale si usor de recunoscut.

Acestea sunt:
  • actorii-cheie nu sunt implicati... Le atragi atentia, sau te bazezi pe propria judecata?
  • apar perspective noi... Revizuiesti scopul, sau ramai la planul initial?
  • echipa de proiect este supraincarcata... Iei masuri rapide, sau recurgi la schimbari sistemice?
  • datele reale nu sunt in conformitate cu bugetul si calendarul... Ajustezi cifrele, sau ambitiile?

Participantii realizeaza rapid faptul ca nu poti multumi tot timpul, pe toata lumea. Arta managementului de proiect consta in capacitatea de a echilibra nevoile actorilor cheie - sponsori si comitetul director, echipa de livrare a proiectului si utilizatorii finali ai organizatiei - cu scopul de a crea valoarea maxima de afaceri.
D
DECISION BASE™- MANAGEMENT STRATEGIC
Sase companii cu investitii de capital concureaza pentru clienti pe o piata extrem de competitiva si dinamica, aflata intr-o continua schimbare. Participantii isi asuma rolul echipei de management - formata din finante, productie, marketing si corporate intelligence. Provocarea cu care se confrunta este de a face investitiile corecte la momentul potrivit - si de a obtine castigul dorit.
Echipele vor gestiona variabilele strategice, operationale si financiare care vor ajuta la mentinerea unor costuri mici si patrunderea pe noi piete.
 
Decizii de investitii dure se intrevad:
  • sa investesc acum... sau mai tarziu?
  • sa urmaresc toate pietele... sau doar cateva?
  • sa preiau conducerea... sau sa fiu un succesor precoce?
  • sa construiesc linii de asamblare eficiente... sau linii de productie flexibile?
  • sa imprumut bani... sau sa-i castig mai intai?
  • sa raman la elementele de baza... sau sa urmareasc inovatia?
     
Echipele invata sa utilizeze eficient situatiile financiare si indicatorii financiari ca instrumente de planificare pentru a creste productivitatea si profitabilitatea pe o perioada de 10 ani. Lucrand impreuna, acestia au ocazia de a-si creste gradul de constientizare a complexitatii relatiilor interdepartamentale. Mai mult de atat, aflati in acest proces, ei inteleg de ce este nevoie pentru a merge in aceeasi directie - precum si modalitatea de a utiliza noile abilitati si perspective in viata reala.
E
ENTERPRISE™- STRATEGIE IN ACTIUNE
Succesul este o tinta in miscare. Cum poti obtine sustinerea tuturor intr-o piata care se afla intr-o continua schimbare? In simularea de afaceri Enterprise™, sase companii concureaza pentru aceiasi clienti intr-o piata dinamica. Participantii isi asuma rolurile echipei de management – formata din departamentele de marketing si vanzari, dezvoltare si servicii, planificare si livrare, finante si control. Principala provocare este aceea de a construi si de a pune in practica  cu succes  o strategie care sa conduca la rezultate pozitive
Echipele se lanseaza intr-o simulare de afaceri cu promisiuni de riscuri si recompense, in care participantii sunt nevoiti sa priveasca inainte si sa gandeasca strategic pentru a reusi.
 
Enterprise ™  provoaca participantii sa confrunte incertitudinile si sa gaseasca un echilibru intre rezultatele pe termen scurt si valoarea pe termen lung. Echipele trebuie sa:
  • decida pozitia de piata dorita;
  • se orienteze si sa vanda clientilor potriviti;
  • satisfaca cerintele clientilor prin dezvoltarea unui portofoliu de produse atractiv si profitabil;
  • demonstreze excelenta in livrare, profitand la maximum de oameni si procese;
  • creeze o valoare de brand puternica, durabila;
  • tina evidenta rezultatelor financiare - atat pe termen scurt cat si pe termen lung.
L
LIVON™ - DIFERENTIERE SI POZITIONARE
Patru companii se gasesc intr-o competitie dura pentru aceiasi clienti intr-o piata aflata in continua crestere. Provocarea suprema este de a construi si de a mentine o baza de clienti profitabila.
Cine va deveni lider de piata? La inceput, cei patru sunt "peste tot". Realitatea din piata le demonstreaza rapid ca produsele si serviciile lor nu pot reprezenta totul pentru toata lumea si ca o pozitionare competitiva devine esentiala. Pe care dintre clientii actuali ar trebui sa-i pastreze? Ce alti clienti potentiali ar trebui vizati?
 
A avea succes inseamna a construi o pozitie puternica pe piata si a dezvolta capacitatea de a o apara.
 
Echipa de management trebuie sa decida pozitia de piata dorita si sa o obtina in cel mai rentabil mod. Echipele analizeaza cercetari de piata pentru a le ajuta in deciziile tactice:
  • sa ma indrept spre o piata cu standarde ridicate... sau standarde joase?
  • sa urmaresc o nisa unica... sau sa atac pozitia unui concurent?
  • sa construiesc trenduri in avans... sau sa astept cererea sa creasca?
  • sa concurez prin diferentiere... sau prin pret?
  • sa-mi apar pozitia construita cu orice pret... sau sa o schimb?

Astfel, echipele afla de ce este nevoie pentru a fi "global" - sa adopte un cadru global al unei strategii si sa-l aplice cu succes in conditiile pietei locale.
P
PERFORMANCE™ - MANAGEMENTUL EFICACITATII
In cazul in care oamenii din organizatie au tendinta de a vedea paharul pe jumatate gol, mai degraba decat pe jumatate plin, acest lucru reprezinta o provocare serioasa. Cum poti incuraja oamenii sa vada oportunitatile, mai degraba decat sa se concentreze aupra limitelor?

In Performance ™, echipe formate din cate patru participanti isi antreneaza gandirea de afaceri urmand povestea cazului Fenix Inc. In trei capitole, participantii ajuta compania Fenix Inc sa stapaneasca corect elementele de baza, sa dezvolte un avantaj competitiv si in cele din urma, sa conduca firma catre profit.

Pe parcursul desfasurarii atelierului, participantii traseaza paralele cu propria realitate, reflectand asupra provocarilor si oportunitatilor pentru propria companie.

Participanti de toate nivelurile si functiile pot veni impreuna pentru un dialog constructiv cu privire la o gama larga de aspecte de importanta strategica, cum ar fi:
  • ciclul de viata al produselor;
  • tehnologii perturbatoare;
  • eficienta lantului de aprovizionare;
  • servicii cu valoare adaugata;
  • segmentarea clientilor;
  • profitabilitatea pe termen scurt vs. profitabilitatea pe termen lung.
S
SALES ENDEAVOUR™ - MANAGEMENTUL OPORTUNITATILOR
Sales Endeavour™ va va ajuta echipa sa-si mareasca vanzarile, sa-si imbunatateasca rata de inchidere, sa reduca timpul de operare si va oferi managementului o perspectiva mai clara asupra situatiei vanzarilor in cadrul organizatiei.
Sales Endeavour™ reprezinta o combinatie interesanta de aplicatii reale de vanzari si un exercitiu de invatare interactiv care ofera angajatilor o sansa de a prelucra metodic si strategic oportunitati reale de vanzari, intr-o atmosfera antrenanta si competitiva.
In timpul simularii, participantii abordeaza o oportunitate ambitioasa de vanzare, plina de riscuri, schimbari neasteptate de situatie, nonsensuri, informatori competitivi, organizatii in schimbare, agende ascunse, schimbarea preferintelor de cumparare, asteptari nerezonabile, o concurenta puternica si incertitudinea clientului. Cu alte cuvinte, viata reala.
Pana la sfarsitul programului, participantii vor pleca cu un plan de vanzari pe deplin dezvoltat referitor la una dintre propriile perspective, precum si cu competentele si intelegerea necesare pentru a castiga mai multe vanzari in viitor. Cea mai buna parte: procesul este repetabil.
In cele din urma, Sales Endeavour™ salveaza timpul si resursele expertilor in vanzari, ajutandu-i sa regandeasca diferite considerente strategice, cum ar fi cumparatorii si concurenta, astfel incat acestia vor alege sa urmareasca doar cele mai productive si profitabile oportunitati.
T
TANGO™ - MANAGEMENTUL ACTIVELOR INTANGIBILE
Daca avantajele competitive ale afacerii dumneavoastra sunt intangibile, valoarea companiei se extinde mult dincolo de rezultatele financiare.   Probabil, cel mai valoros bun sunt proprii angajati iar asta inseamna ca trebuie sa depasiti provocari unice. Cum atrageti si pastrati oamenii potriviti in industrii aflate intr-o piata foarte dinamica? Cum puteti obtine mai mult de la angajati ramanand in acelasi timp un "angajator dezirabil"? Cum va asigurati ca oamenii se aliniaza cu strategia de crestere economica si capacitatea de a dobandi si pastra clientii profitabili?
  Prin simularea de afaceri Tango™, participantii dezvolta abilitatile necesare pentru a mobiliza pe deplin oamenii, vazuti ca fiind o sursa de avantaj competitiv si pentru a pune in practica o strategie de afaceri de succes.  Provocarea este de a atrage si pastra clientii si angajatii potriviti, in scopul de a crea profit pe termen scurt si valoare pe termen lung. Ca urmare a experientei Tango™, angajatii dumneavoastra vor putea sa:
  • obtina un avantaj competitiv - pentru a atrage angajatii si clientii potriviti;
  • realizeze planuri si proiecte strategice pentru o utilizare optima a capacitatii;
  • maximizeze fluxul de numerar si profitabilitatea - pentru a asigura flexibilitate si crestere;
  • creasca know-how-ul companiei dumneavoastra, nu doar propria competenta;
  • pastreze si sa dezvolte angajatii companiei, in conformitate cu obiectivele lor si cu viziunea strategica a companiei dumneavoastra.
T
THE MEDICI GAME™ - CREATIVITATE SI INOVATIE
Ce au in comun laptele de capra, paianjeni si ata de pescuit? Discurile muzicale si companiile aeriene? Comportamentul furnicii si liniile de telecomunicatii? Cei mai multi dintre noi ar presupune ca nimic. Dar, fiecare dintre aceste combinatii aparent aleatorii au dus la inovatii radicale care au pus bazele unor noi domenii de activitate.

Participantii pornesc intr-o calatorie fascinanta spre intersectie - un loc unde ideile din diferite domenii si culturi se intalnesc si se ciocnesc, starnind in cele din urma, o explozie de inovatii extraordinare.
 
Bazat pe bestsellerul "Effectul Medici" de Frans Johansson.
 
In cadrul seminarului, echipele vor discuta si explora:
  • ce este o inovatie revolutionara si cum se produce?
  • ce tip de conditii cultiva - sau obstructioneaza - inovatia? Folosim ipotezele corecte?
  • cat de bine ne canalizam diversitatea pentru a explora, gasi si valorifica noi oportunitati de crestere?
  • cum vom proceda?
B
BUSINESS MIND AGILITY (CELEMI PERFORMANCE)
O viziune pozitivă, dar și realistă asupra situației afacerii este indispensabilă în dobândirea succesului. Este ceea ce vor obține echipele formate din câte patru membri, ce vor participa la workshop-ul Performance. În trei etape, acestea vor simula cazul Fenix Inc., urmând pas cu pas însuțirea elementelor de bază, crearea avantajului competitiv și dobândirea succesului. Echipele vor avea până la final o ințelegere comună, de ansamblu, a elementelor cheie ce influentează afacerea, dând o atenție sporită nevoilor clienților și factorilor decisivi în situații dificile.