C
COACHING PENTRU PERFORMANTA

Succesul nostru ca manageri nu depinde doar de realizarile noastre personale, ci şi de realizările oamenilor din subordinea noastră. Pentru ca aceste realizări să fie cu adevărat excepţionale este nevoie ca membrii echipei să-şi valorifice cât mai eficient abilităţile şi să-şi atingă nivelul maxim de potenţial. Uneori însă, acest lucru nu se poate întampla de la sine şi este nevoie de sprijinul nostru. Coaching-ul, prin metodele sale specifice, este acel instrument managerial a cărui utilizare facilitează dezvoltarea personală şi conduce la îmbunătăţirea performanţei.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învăţaţi:
•    cum să recunoaşteţi momentul potrivit şi/sau necesar pentru a face coaching;
•    care sunt etapele procesului de coaching;
•    cum să utilizaţi o serie de metode specifice coaching-ului.

D
DELEGARE EFICACE

Uneori avem tendința să spunem: „Doar eu pot face acest lucru bine...”. Acest tip de gândire, însă, duce la supraîncărcarea propriului program și, în același timp, ne împiedică să valorificăm la maximum potențialul de timp și abilități al echipei. Delegând sarcini, putem descoperi că și alții se pot dovedi cel puțin la fel de capabili odată ce li se oferă oportunitatea. În plus, vor fi îndeplinite mai multe sarcini într-un timp mult mai scurt, iar performanța echipei va crește. Delegarea devine astfel un instrument puternic de management, prin care putem îmbunătăți eficiența activității noastre și a echipei.

Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

când este momentul potrivit pentru a delega sarcini; cei 4 pasi ai procesului de delegare eficace.

D
DEZVOLTAREA ECHIPELOR

Managementul unei echipe nu este o muncă simplă. Oamenii au personalități diferite, abilități și stiluri de muncă diverse și comunică în moduri diferite. De aceea, rolul nostru ca lideri este să gestionăm cât mai eficient etapele formării și dezvoltării echipei, astfel încât aceasta să ajungă la performanță.

Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, să învățați cum să:

vă mobilizați oamenii ajutându-i să-și găsească și să-și definească propriul rol în fiecare etapă de dezvoltare a echipei; promovați cooperarea și colaborarea pentru a consolida sinergia echipei.

E
EFECTUL PYGMALION

Studiile psihologice au arătat că oamenii au tendința să actioneze conform așteptărilor pe care ceilalți le au de la ei. Cu alte cuvinte, dacă avem așteptări limitate de la oamenii noștri, și rezultatele lor vor fi limitate, în timp ce așteptările mari vor conduce la rezultate de excepție. Aplicarea acestei teorii, cunoscută sub numele de „Efectul Pygmalion”, poate contribui la creșterea semnificativă a productivității echipei și a stării de spirit a acesteia, a curajului și încrederii în sine.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

cei 4 factori ai “Efectului Pygmalion”: climat, feedback, input și output; care sunt elementele esențiale pentru construirea încrederii angajaților.

F
FEEDBACK CONSTRUCTIV

A da și a primi feedback este unul dintre cele mai importante procese de comunicare într-o organizație. Dar, din păcate, în loc să recunoaștem valoarea feedback-ului ca instrument pentru îmbunătățirea continuă a performanței, acesta este văzut mai degraba ca o sesiune de critica care generează nervi și teamă. Atunci când este făcut corect și bine-intenționat, feedback-ul este calea cea mai bună către excelență în activitatea profesională.

A da feedback este o abilitate. Și, ca orice abilitate, este nevoie de practică pentru a o dezvolta și pentru a căpăta încredere.

Promisiunea noastră este ca, pana la finalul acestei sesiuni:

să descoperiți principiile procesului de feedback constructiv;să identificați structura unui feedback eficace;să deprindeți tehnici de livrare a feedback-ului constructiv.

L
LEADERSHIP SITUAțIONAL

Un bun lider este cel care are viziune, dar și abilitatea de a o împărtăși celorlalți, de a-i mobiliza și determina să adere la ea. Aceasta este definiția simplă și general acceptată a unui lider. În realitate, este nevoie chiar de mai mult decât atât. Oamenii cu care lucrăm sunt diferiți, iar situațiile din viața profesională pot fi uneori extrem de complexe. Așadar, pentru a fi buni lideri trebuie să știm să ne adaptam permanent stilul de conducere oamenilor cu care lucrăm și situațiilor cu care ne confruntăm.

Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, să învățați să:

aveți o abordare flexibilă, adaptată nevoilor reale ale angajaților și nu bazată doar pe propriile tipare comportamentale;folosiți eficient 4 stiluri diferite de leadership, adecvate caracteristicilor specifice ale oamenilor și situațiilor.

L
LEADERSHIP VIZIONAR

S-a împământenit ideea că liderii sunt înnăscuți. Această idee preconcepută i-a descurajat întotdeauna pe managerii care au considerat că nu dețin această calitate, împiedicându-i să-și îndrume subordonatii către realizări notabile. Cu toate acestea, un studiu recent arată că, deși unii manageri s-au născut să conducă, un număr mult mai mare pot să învețe acest lucru.

În urma unei cercetări desfășurate pe parcursul a 6 ani, analizând peste o mie de studii de caz, Kouzes și Posner au descoperit că leadership-ul constă în 5 practici de bază care pot fi insusite de către orice manager care dorește să devină un lider autentic.

Promisiunea noastră este că, până la finalul sesiunii, veți:

conștientiza  cum acționează marii lideri;deține 5 practici esențiale În atragerea oamenilor către performanță și stimularea dorinței de succes.

M
MANAGEMENTUL SCHIMBăRII

Schimbarea generează în mod inevitabil rezistență. Chiar și cele mai bine gândite planuri strategice vor eșua, dacă această rezistență la schimbare nu este luată în calcul și depășită. Adevarata provocare este să creezi un val de schimbare, în timp ce iți asiguri angajamentul subalternilor și sprijinul altor părți interesate în realizarea schimbării.
Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

cum să identificați cele trei faze ale tranziției și cum să explicați provocările și oportunitățile caracteristice fiecăreia;tehnicile necesare pentru a facilita trecerea cât mai usoară a oamenilor prin situații de schimbare;cum să contracarați adversarii schimbării: cultura corporatistă, motivația, obstacolele, absența viziunii.

M
MANAGEMENTUL PERFORMANțEI

Astăzi, majoritatea companiilor, dacă nu toate, implementează sisteme de management al performanței. Aceste sisteme cuprind politici clare, reguli, formulare și proceduri. În ciuda acestui fapt, dacă sistemul nu este perceput ca fiind important din perspectiva angajatilor sau a managerilor, sau daca mai degrabă contribuie la demotivarea personalului, ca urmare a faptului că obiectivele nu sunt clare pentru toți, atunci succesul nu este garantat.

Indiferent cât de bun este sistemul stabilit de companie, dacă nu este implementat de oamenii potriviți în modul potrivit, își pierde credibilitatea și poate provoca mai mult rău decât bine. Din poziția de manageri, voi sunteți primii care acordă încredere sistemului, iar comportamentul vostru consecvent, cinstit și responsabil este indispensabil pentru ca procesul să se desfășoare cu succes.

Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

să stabiliți obiective clare, profesionale și comportamentale;să utilizați tehnici pentru monitorizarea procesului și evaluarea rezultatelor.

M
MANAGEMENTUL RISCULUI

Riscurile sunt mereu prezente în viața noastră. În afaceri, le întâlnim frecvent și, de cele mai multe ori, riscurile ne modelează deciziile, dar și indeciziile. Important este să conștientizăm că ele aduc avantaje economice semnificative celor care au curajul să le confrunte și să le gestioneze, sau altfel spus, aduc „prima de risc”.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

cele 5 etape ale ciclului de management al riscului și tehnicile specifice fiecărei etape;cele 4 strategii de realizare a planurilor de acțiune în managementul riscului.

M
MOTIVATIA PENTRU MUNCă

Pentru un manager, productivitatea oamenilor din subordine este o responsabilitate primară. O sursă majoră de productivitate o reprezintă satisfacția angajaților față de slujba lor și motivația pentru muncă.

Pentru a munci bine, oamenii trebuie să fie puternic implicați în job-ul lor și angajați în atingerea anumitor obiective, variind de la obiective simple precum a face bani sau a ajunge mai repede acasă, până la obiective mai complexe, precum creșterea cotei de piață sau diminuarea costurilor de producție. Încercarea de a face o lista cu factorii care pot motiva și energiza oamenii să realizeze mai mult, poate fi o sarcină destul de dificilă.

Totuși, noi vă promitem că în această sesiune veți:

înțelege principalele teorii motivaționale;învață o serie de strategii pentru a motiva și a crește nivelul de satisfacție al angajaților cu privire la slujba lor.

P
PLANIFICAREA STRATEGICă

Multe companii înfruntă schimbările pe care le aduce viitorul fără a fi cu adevărat pregătite. Astfel, într-un mediu competitiv aflat în permanentă schimbare, succesul este dat de calitatea gândirii strategice, si nu atât de mult de calitatea planificării operaționale. Planificarea strategică stabilește direcția și obiectivele organizaționale. Ea reprezintă eficacitate și înseamnă că faci lucrurile corecte – cele care trebuie făcute. Este esențial ca managerii să înțeleagă strategia companiei pe termen mediu și lung și să o plaseze în contextul propriilor preocupări și obiective.

Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, să învățați să:

recunoașteți importanța planificarii strategice;înțelegeți principalele instrumente de analiză și de decizie strategică;înțelegeți diferitele abordări ale managementului strategic.

L
LUAREA DECIZIILOR

Luarea deciziilor este o abilitate esențială de leadership. Dacă știți cum să luați la timp decizii bine fundamentate, veți fi capabili să vă conduceți echipele către performanță. A decide înseamnă deseori a face o alegere. A face o alegere necesită o mare varietate de abilități personale, precum capacitatea de a aduna și procesa informații, gândire logică, creativitate, asertivitate și empatie față de problemele și nevoile altor oameni. Dar a lua decizii reprezintă de asemenea o cunoaștere aprofundată a tehnicilor și a pașilor procesului de luare a deciziilor.

Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

importanța luării deciziilor;să prioritizați deciziile, în funcție de importanța sau dificultatea lor;să abordați structurat procesul de luare a deciziilor.

A
ADAPTIVE ORGANISATIONAL CULTURE

”Ce ți se întâmplă dacă faci ceva prost? Dar dacă faci ceva foarte bine?” Răspunsurile la aceste intrebări descriu cel mai bine cultura organizației în care activezi. O cultură în care se pune accent pe inovare, încurajarea opiniilor și a colaborării va conduce in mod predictibil catre performanță. În peste 10 ani de experientă, alături de sute de organizații din România, am învățat să livrăm exact ce are nevoie fiecare companie în parte. Contactându-ne, puteți beneficia de această experiență.

A
AGILE PERFORMANCE MANAGEMENT

Spre deosebire de managmentul performanței traditional, Agile Performance Management este dinamic și are o structură orizontală. Nașterea acestui nou model de evaluare își are sursa în explozia social media, în transformarea culturii într-un avantaj competitiv și în apariția unui nou model de a lua decizii, bazat pe surse de informație multiple (crowdsourcing). Agile Performance Management este centrat atât pe procese, cât și pe rezultate, acestea fiind flexibile și transparente pentru toți cei implicați. Alinierea angajaților la obiectivele declarate este un punct cheie. Caracterul dinamic al acestui tip de managment al performanței este vizibil în feedback-urile frecvente, precum și într-un model de funcționare bazat mai degrabă pe colaborare decât pe autoritate. Accentul este pus pe creștere și comunicare în ambele sensuri între management și angajați. Rezultatul este că angajații înțeleg scopul acțiunilor lor, ceea ce duce la creșterea gradului de implicare și performanță.

C
COMUNICAREA ASERTIVă

A fi asertiv înseamnă a avea curajul să exprimi ceea ce gândești și, în același timp, să deții abilitatea de a proceda într-o manieră adecvată. Implica exercitarea propriului drept de a fi ascultat și, în același timp, de a respecta drepturile celorlalți de a vorbi și a fi ascultați. Asertivitatea nu este în mod necesar o abilitate înnăscută, ci mai degraba una ce poate fi însușită prin instruire.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul sesiunii, să învățați:

abilitățile specifice comunicării asertive;cum să evitați afișarea comportamentelor atât agresive, cât și pasive.

C
CREATIVITATE SI INOVATIE

Creativitatea reprezintă generarea ideilor, iar inovația reprezintă punerea acestor idei în practică. Ideile ce devin realitate sunt mult mai valoroase decât cele care plutesc fără a se materializa. Acceptând faptul că lumea din jurul nostru este plină de oportunități, acest curs este creat pentru a vă asista în descoperirea propriului talent creator și modalitățile prin care îl puteți valorifica.
Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

cum să abordați o inițiativă creativă;cum să generați mai multe idei;cum să transpuneți idei semnificative și oportunități în realitate.

E
ELIBERAREA DE STRES

Termene limită presante, feedback negativ, plângeri ale clienților, schimbări la locul de munca, conflict cu un coleg și lista poate continua. Toți aceștia sunt factori de stres. Se vorbește mult despre acesta, mai ales despre efectele sale negative care deseori conduc la pierderea auto-motivației sau chiar a poftei de viață.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați cum să vă eliberați de stres:

având o percepție mai clară asupra celor ce se întâmplă;

  • utilizand tehnicile de management al stresului.
E
ETICA PENTRU TOțI

Diferențierea între bine și rău contează. Simțul etic este important. Și nu doar în marile scandaluri din ziare, ci și în micile decizii și în comportamentul de zi cu zi. De fapt, acela este momentul în care trebuie să trageți linie – în privința lucrurilor mărunte.

Valori de bază, precum respectul pentru ceilalți, corectitudinea, onestitatea, sunt „caramizi” importante în fundația propriului comportament etic. Înțelegerea importanței acestuia trebuie să reprezinte o prioritate.

Vă promitem că această sesiune vă va ajuta să învățați principiile și cadrul conceptual care facilitează luarea deciziilor într-un mod etic și aplicarea acestora pentru a găsi o soluție în situații complexe, în care răspunsul corect nu este la îndemână!

 

F
FORMARE DE FORMATORI

Aspectul central al oricărei instruiri de tipul Formare de Formatori este să furnizeze angajaților interni abilitățile necesare pentru a deveni un formator în propria organizație. În zilele noastre, necesitatea pentru acest tip de program a crescut considerabil, dat fiind că multe organizații iau în considerare transformarea în organizații ”de învățare”.

Programul răspunde necesității constante de instruire și dezvoltare pentru angajați, recunoscând în același timp că instruirea corporatistă poate fi câteodată mai eficientă dacă este livrată de un instructor intern organizației.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

despre diferitele metode de învățare (în special despre stilul de studiu al adultului);să înțelegeți procesul de instruire;să creați, dezvoltați și livrați un program de instruire (de la evaluarea nevoilor de instruire și până la evaluarea rezultatelor instruirii).

I
INTELIGENțA EMOțIONALă

Răspunde la următoarele întrebări: 

Simt membrii echipei mele că pot avea încredere în mine? Cred aceștia că pot vorbi deschis cu mine? Sau sunt temători, mereu în gardă și atenți la ce spun? Simt oamenii că am o preocupare reală pentru ei? Vor feedback-ul meu? Mă simt confortabil să fiu provocat/ă?

 

BlueEQ este un instrument de autoevaluare și un workshop de dezvoltare a inteligenței emoționale - EQ. 

 

BlueEQ, instrumentul de evaluare și workshopul care urmează, ajută organizațiile să creeze o cultură a siguranței psihologice în care oamenii se simt liberi și încurajați să discute idei, să își asume riscuri și să învețe din greșeli. În toate domeniile care implică relații cu oamenii, EQ e un predictor mai bun al succesului decât inteligența rațională – IQ. 

 

Pentru mai multe detalii, trimiteți un email la office@ascendis.ro

M
MANAGEMENTUL CONFLICTELOR

Conflictele fac parte din viață și pot cauza mult stres. Dar conflictele la locul de munca nu sunt neapărat distructive. De fapt, contradicțiile constructive pot genera plus-valoare, iar oamenii iau decizii mai bune atunci când se bazează și pe contribuțiile celorlalți. Conflictul devine distructiv când orgoliile, furia și alte emoții puternice mută focusul de la soluționarea problemei la atacuri personale. Conflictul distructiv poate ruina relații, poate afecta productivitatea și poate distruge spiritul de echipă și colegialitatea. Cel mai important lucru de reținut este că, a gestiona un conflict nu înseamnă să-i demonstrăm celuilalt cu tot dinandinsul că ”n-are dreptate”.

Promisiunea noastră este că, până la finalul sesiunii, veți:

conștientiza propriul stil de tratare a conflictelor; deprinde 8 abilități care pot transforma conflictul într-o interacțiune constructivă.

M
MANAGEMENTUL PROIECTELOR

”Dintre toate proiectele implementate la nivel global:

31% se închid înainte de finalizare; 53% sunt finalizate, dar: 

      - Costurile sunt mai mari în medie cu 189% față de valoarea prognozată;
      - Timpul alocat este în medie mai mare cu 222% decât valoarea prognozată inițial;

16% sunt finalizate la timp, în limita bugetului stabilit și atingând obiectivele propuse.” 

Stadish Group International, www.stadishgroup.com

Marea majoritate a companiilor operează în baza proiectelor. Acest tip de organizare a activității reprezintă pentru mare parte dintre ele punctul central al succesului lor și baza pentru o permanentă îmbunătățire a proceselor. Așa cum managementul operațiunilor zilnice se ocupă de prezentul organizației, managementul proiectelor are grijă de viitorul acesteia.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

să faceți diferența dintre proiecte și procese;să înțelegeți dimensiunea unui proiect, bazându-vă pe parametri esențiali ai acestuia: calitate, cost, timp;să cunoașteți cele 5 etape ale unui proiect și să fiți capabili să utilizați cel putin două instrumente de lucru pentru fiecare etapă a unui proiect.

M
MANAGEMENTUL TIMPULUI

Din perspectiva managerului, nu sunteți responsabili doar pentru ceea ce faceți – sunteți responsabili și pentru ceea ce fac oamenii din subordinea voastră. Trebuie să soluționați unul din paradoxurile umane și anume, cum să acordați sprijinul de care au nevoie oamenii pentru a-și realiza sarcinile și, în același timp, să vă îndepliniți propriile sarcini. Primul pas este descoperirea tehnicilor de control a modului în care vă petreceți timpul.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

cum să prioritizați, să planificați și să vă respectați planul;cum să vă concentrați pe activitatea care asigură cea mai mare răsplată;cum să acționați acum bazându-vă pe rezultate viitoare;cum să evitați „devoratorii de timp”.

P
PREZENTARI DE IMPACT

Una dintre cele mai puternice abilități pe care le veși folosi vreodata este abilitatea de a informa, de a fi persuasiv și de a mobiliza oameni prin intermediul discursului public. În momentul în care stai în fața unei mulțimi care s-a reunit în același loc și timp, cu scopul de te asculta, ți se oferă șansa să generezi o energie mult mai mare față de cea pe care ar putea să o genereze fiecare ascultător în parte, pe cont propriu.

Așadar, discursul public reprezintă oportunitatea de a influența, de a împărtăși idei, de a câștiga sprijin, recunoaștere și de a mobiliza acțiuni de grup.

Vestea bună este că oricine poate să țină un discurs.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, să învățați:

să pregătiți, structurați și livrați o prezentare de succes;să demonstrați abilități avansate în discursurile publice.

P
PRINCIPIILE INFLUENțEI POZITIVE

Numiți-o cum doriți: persuasiune, negociere sau încercare de a convinge. Influența etică este fundamentul leadership-ului de succes. Dat fiind că este o abilitate atât de sofisticată, poate vă imaginați că nu poate fi predată și învățată. Cu toate acestea, s-a demonstrat că a-i influența pe ceilalți nu este un act de magie sau o chestiune de noroc, ci pură știință. Există principii ale influenței, simple și dovedite, care formează baza apelurilor eficiente, persuasive.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, veți învăța și exersa cele 6 principii ale persuasiunii care vă vor da posibilitatea să vă sporiți propria putere de influențare.

P
PROCESUL SOLUțIONăRII PROBLEMELOR

Soluționarea cu succes a problemelor necesită inițiativă, curaj, abilități analitice, abordare structurată, creativitate, flexibilitate și asertivitate.

Vă promitem că veți găsi toate aceste ingrediente în această sesiune. Până la finalul sesiunii veți învăța:

care sunt cele 6 etape ale procesului de soluționare a problemelor;să puneți în practică cel puțin 3 metode și tehnici pentru fiecare etapă în parte.

7
7 TRIGGERS TO YES (THE INFLUENCER)

Cursul durează 2 zile şi, în urma lui, participanţii vor înţelege că a-i influenţa pe cei din jur nu este o întâmplare, ci o ştiinţă. Robert Cialdini, profesor de Socio-Psihologie și Marketing la Universitatea de Stat din Arizona, a petrecut 30 ani studiind modurile în care oamenii pot fi influențați şi a ajuns la concluzia că aceştia au o capacitate limitată de a înțelege factorii care le afectează comportamentul. Odată ce identificăm şi explicăm factorii care ne influențează deciziile, vom înțelege cum să îi utilizăm într-o manieră etică pentru a obține răspunsuri pozitive, dar şi cum să ne ferim atunci când alţii încearcă să ne folosească în scopuri mai puţin etice. Cursul îşi propune să mărească încrederea de sine şi capacitatea de relaţionare a participanţilor, să dezvolte comunicarea empatică şi să crească puterea personală şi abilităţile de persuasiune.

C
CREATIVITY AND CRITICAL THINKING

Într-un mediu economic extrem de concurenţial, toţi jucătorii din piaţa caută un punct de diferenţiere. “Ce pot să fac altfel, mai bine, mai repede, mai ieftin?” sunt întrebările la care aceştia trebuie să-şi răspundă pentru a-şi asigura supravieţuirea. Multe strategii de diferenţiere se bazează pe dezvoltarea de noi competenţe și prima pe lista acestor noi competențe este creativitatea. Creativitatea nu este o competență pe care “n-ar fi rău să o ai”, ci una esențială. De fapt, prezenţa ei reprezintă o condiţie de succes pentru toate celelalte competenţe. Cursul foloseşte The Medici Game, un instrument Celemi Power Dialog™ pentru inovație pentru a ajuta organizațiile să inspire și să angreneze oamenii în jurul inovației. Sunt vizaţi toate tipurile de organizații din toate domeniile și oamenii la toate nivelurile, iar până la final participanţii vor putea, printre altele, să identifice şi să implementeze noi moduri de a acţiona şi de a crea valoare, să dezvolte iniţiativa şi curajul de a face lucrurile diferit.

M
MULTICULTURAL EFFECTIVENESS
Trăim într-o lume a globalizării și cooperării internaționale în care, adesea, membrii unor culturi diferite trebuie să colaboreze. Ceea ce este permis sau chiar recomandat într-o cultură, poate fi o gafă de proporții în alta. Uneori, „da” nu înseamnă da, iar tăcerea nu e ceea ce pare. De aceea, cunoașterea diferențelor și adaptarea la nivel intercultural este cheia obținerii rezultatelor în acest context. Programul Multicultural Effectiveness pune bazele cunoașterii diferențelor interculturale și pe cele ale adaptării în cunoștință de cauză.
R
RISK MANAGEMENT (TITANIC)

În contextul crizei economice globale, cu un mediu de afaceri extrem de volatil, este esențial să înțelegem ce este riscul. Cu atât mai importantă devine, însă, gestionarea lui. Și pentru că în afaceri riscurile modelează deciziile și adesea indeciziile, consecința imediată pot fi avantaje economice semnificative pentru cei care îndrăznesc să le înfrunte și să le gestioneze, aşa-zisa “primă de risc”. Cursul va decripta pentru participanți structurile riscului, pentru a-l putea defini în cadrul propriei organizații. Vor fi înțelese diverse tipuri de reacții la risc și metode de a-l gestiona. Dar, în primul rând, cursanții vor dobândi abilități de aplicare a principiilor managementului de risc în cadrul unui proiect și de gestionare a riscurilor manageriale.

N
NEGOCIERI CONSTRUCTIVE

Fie că negociați un contract important sau că solicitați o mărire de salariu, este important să dețineți abilitățile specifice care vă pot garanta atât un avantaj pe durata acestui proces, cât și menținerea unor relații de lucru pozitive cu celelalte părți implicate în negociere.

Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, veți învăța:

aproape tot ceea ce este de știut despre strategii de ofertare și înțelesurile ascunse din spatele cererilor și ofertelor;când să NU faceți prima ofertă și cum să faceți oferta potrivită la momentul potrivit.

O
ORIENTAREA CăTRE CLIENT

Fiecare angajat din companie are clienți. Și aceasta pentru că fiecare angajat are colegi, care sunt și ei clienți – chiar dacă uneori uităm să îi tratăm ca atare. Colegii adresează întrebări la care așteaptă un răspuns sau au nevoie de asistență. Asemenea clienților, ei trebuie să fie tratați politicos; să primească un răspuns prompt la solicitări și atenție totală pentru problemele cu care se confruntă. Au nevoie de serviciul clienți!

Vă promitem că această sesiune vă va ajuta să gestionați interacțiunea cu clienții interni și va genera soluții avantajoase pentru ambele părți.

 

P
POWER SELLING - FUNDAMENTE

Demersul unui vanzator in fata clientului este rareori destinat umplerii unui gol determinat de lipsa efectiva a produsului/serviciului promovat de el. In majoritatea situatiilor, clientul foloseste deja ceva similar provenit de la concurenta.

Provocarea consta in faptul ca vanzatorul trebuie sa genereze in client dorinta si intentia de schimbare. Odata stabilizata aceasta intentie, mai apare o provocare: implementarea schimbarii cu pastrarea focalizarii pe beneficiile vandute si respectarea promisiunilor.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:

  • avea o imagine de ansamblu a procesului de vanzare, nu numai din perspectiva personala, ci si din perspectiva clientului;
  • deprinde pasii esentiali ai vanzarii de valoare, cea perceputa de client, provenita din necesitatile sale specifice, din asteptari si prioritati ale propriului business.
P
POWER SELLING - AVANSAT

Indiferent ce sintagmă alăturam termenului de „vânzare”: de valoare, consultativă, înțelesul comun este acela că „faci ceva, cuiva”, și nu că „faci ceva cu cineva”. Iată de ce percepția generală este că actul vânzării este legat de sentimentul de teamă. Clientul se teme că va cumpăra ceva de care nu are neapărata nevoie sau că i se va irosi timpul cu discuții irelevante. Vânzătorul se teme că va fi refuzat, că nu își va face planul de vânzări.

Ca reacție de apărare, vânzătorul va explica ce minunat este produsul sau serviciul său, fără să-și pună întrebarea „cu ce se alege” potențialul client din toate acestea?

Clientul, în același timp va alege practici de cumpărare care să combată tehnicile invazive de vânzare: va trimite cereri de ofertă la furnizori, va cere ca eventualele întrebări să fie adresate în scris, iar răspunsurile vor fi seci și evazive.
 
Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, veți:

conștientiza impactul propriilor acțiuni asupra potențialilor clienți;deprinde căile de motivare, influențare și convingere a oamenilor, diversele stiluri de exercitare a influenței bazate pe încredere reciprocă;dezvoltă atitudini proactive în interacțiunea cu clienții, în scopul atingerii obiectivelor de vânzări.

M
MANAGEMENTUL CONTURILOR CHEIE

Ca vânzător, cum te poți diferenția în fața unui client mare, care este asaltat de majoritatea furnizorilor cu soluții similare cu a ta, dar cu prețuri mai mici decât cele pe care le practici? Pe parcusul demersului de vânzare, cum te asiguri că stai de vorbă cu cine trebuie și că îi spui ce trebuie? Cum faci diferența dintre lucrurile pe care le poți influența și cele asupra cărora nu ai nicio putere, dar în schimb ocupându-te de ele risipești timp, efort și bani? Filozofia reușitei în conturi cheie are la bază formula: Succes = Relație (Oportunitate) + Viziune (Valoare) + Decizie (Schimbare)
Promisiunea noastră este ca, până la finalul acestei sesiuni, veți:

deține o abordare structurată a conturilor cu grupuri decizionale complexe, cu soluții integrate care rezolvă probleme critice pentru business-ul clientului;cunoaște o serie de instrumente menite să potenteze progresul demersului de vânzare privind către cele 2 dimensiuni ale managementului conturilor cheie: managementul relației și managementul oportunităților. 

P
PREZENTăRI DE VâNZARE

Deseori, în domeniul vânzărilor ai o singură șansă de a impresiona și convinge un grup de oameni, de a-i câștiga drept clienți. De aceea, a-ți dezvolta abilitățile necesare pentru a asigura faptul că prezentările tale de vânzări sunt clare, convingătoare și eficiente poate fi elementul diferențiator. În această sesiune, veți învăța cum să excelați, să evoluați de la “bine” la “extraordinar”, în ceea ce privește abilitățile voastre de prezentare.

Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, veți:

ști să valorizați eficient, în doar câteva minute, prezentarea expusă;• face prezentări memorabile, utilizând tehnici speciale pentru a vă asigura că mesajul dumneavoastră “prinde”;utiliza eficient emoțiile și persuasiunea în prezentările de vânzări;crea și livra prezentări de vânzări puternice pentru a  vă consolida efortul general de vânzări.

C
COMUNICAREA îN VâNZăRI

A fi un vânzător de succes se bazează în mare parte pe a fi capabil să construiești o relație de încredere cu potențialii clienți. Precum orice alte interrelaționări umane, încrederea începe încă de la primul pas al comunicării. A deveni un bun comunicator înseamnă să deții echilibrul perfect între a fi un ascultător activ și un vorbitor eficient. Această sesiune își propune să vă inzestreze cu abilități esențiale pentru a vă transforma într-un comunicator puternic și încrezător, determinându-vă astfel să deveniți un vânzător de succes.
 
Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, veți:

fi confortabil și încrezător în a comunica cu orice persoana și grup de orice dimensiune;adapta stilul propriu de comunicare la tipologiile de cumpărători (și la nevoile acestora);descoperi și vă veți adresa preocupărilor clienților prin intermediul tehnicilor de ascultare activă;

 

putea construi încredere și relații cu clienții pe termen lung.

M
MANAGEMENTUL VâNZăRILOR

Managementul vânzărilor nu este nici simplu, nici complicat. Este, pur și simplu, gestionarea funcției de vânzări a unei companii. Managerii de vânzări se implică atăt în strategie (planificare), cât și în probleme și procese de personal (implementare). Trebuie să conlucreze eficient cu echipele lor, cu alte departamente ale organizației din care fac parte și cu clienții.
 
Există patru etape majore ale procesului de management al vânzărilor:

definirea rolului strategic;dezvoltarea forței de vânzări;direcționarea acesteia;evaluarea eficacității și performanței echipelor.


Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, veți dobândi instrumentele necesare care vă vor ajuta în a defini, dezvolta, direcționa și evalua propria echipă.

V
VâNZăRI îN RETAIL

Vânzările sunt dependente de atitudinea omului de vânzări, nu de cea a clientului. Pentru acesta din urmă, cumpărăturile sunt o experiență memorabilă mai mult în cazul în care pleacă nemulțumit. Depinde așadar de fiecare vânzător pe care îl întâlnește cum se va simți când va părăsi magazinul, iar pregătirea vânzătorilor e o muncă care nu se oprește niciodată. De la felul în care își întâmpină clienții, asigurându-i că sunt în locul potrivit, până la momentul în care le identifică nevoile, le furnizează soluții și se asigură că se vor întoarce, toate etapele trebuie parcurse cu profesionalism și încredere.
 
Promisiunea noastră este că, până la finalul acestei sesiuni, - create în jurul ideii că nu poți învăța pe nimeni nimic, poți doar să ajuți oamenii să se descopere - veți:

avea un cadru de referință comun asupra modalităților de vânzare și relaționare cu clienții din magazinele dumneavoastră;înțelege și aplică regulile de aur ale procesului de vânzare;știți să vă consolidați echipa și să contribuiți la succesul comun.

A
ADVANCED NEGOCIATION (THE NEGOCIATOR)

Ce face ca o negociere să se termine cu rezultatul scontat? Sau de ce, uneori, acceptăm idei care sunt contrare intereselor noastre? Înţelegerea structurii, dinamicii şi resorturilor psihologice din spatele procesului de negociere generează răspunsurile la aceste întrebări, ele fiind explicate şi nuanţate de simularea complexă “Negociatorul”. Prin experimentarea a 4 niveluri de complexitate şi 24 de procese de negociere, situaţii individuale şi în echipă, cursanţii asimilează maximum de cunoştinţe într-un timp foarte scurt, aplicându-le apoi în situaţii practice. Un trainer cu minim 20 de ani de experienţă în negociere te va învăţa cum să fii tu cel care controlează jocul.

M
MULTILATERAL NEGOCIATION (INTERSTELAR 3020)

Era globalizării aduce cu sine o creştere exponenţială a complexităţii sistemelor de relații și interese. Multipolaritatea devine paradigma dominantă, negocierile dobândind acelaşi caracter. Interesele și actorii se multiplică, agendele devin extrem de complexe, consecinţa fiind că întreg procesul de negociere multilaterală este perceput ca extrem de dificil și frustrant. Simularea Interstelar: 3020 reprezintă o negociere între reprezentanţii a patru mari puteri; trei sunt reprezentanții puterilor învingătoare într-un război intergalactic și unul al celei învinse. Programul este uşor adaptabil nevoilor participanţilor, putând fi centrat pe negocieri în interiorul organizaţiei, pentru îmbunătăţirea comunicării și întărirea cooperării inter- și intra- departamentale sau se poate axa pe dezvoltarea individuală a participanților, în speţă pe creşterea abilităților în domeniul negocierilor multilaterale. Complexitatea şi adaptabilitatea sunt atributele cheie ale acestui training, care vă vor ajuta să răspundeţi la un alt nivel provocărilor erei informaţionale.

C
CUSTOMER EXPERIENCE (5STARS)

Clienţii sunt cel mai important “element patrimonial” al unei firme, câştigarea şi păstrarea lor fiind prioritatea principală pentru orice companie. Având în vedere că relațiile de afaceri sunt, în primul rând, relații interumane, orientarea către rezolvarea problemelor clienților reprezintă soluția desfășurării unei activități profitabile. De aceea, cunoaşterea punctelor cheie în construirea unui customer service de calitate este esenţială. Programul foloseşte simularea 5 STARSTM, destinată antrenării persoanelor care intră în contact direct cu clienții. Prima parte a simulării are în vedere principiile ce stau la baza unui departament de relații clienți. A doua parte vizează deprinderea competențelor într-un format competitiv sub formă de simulare. Prin intermediul 5 STARSTM, cursanţii îşi vor dezvolta abilităţile de ascultare activă şi empatică, gestionare a interacţiunii cu clientul, de înţelegere a nevoilor acestuia şi de a-i dezvolta loialitatea pentru un produs.

T
TERRITORY MANAGEMENT
Primul pas în apărarea sau cucerirea unui nou teritoriu este înţelegerea lui în detaliu. Iar pentru că mediul de business actual e guvernat de principiile „artei războiului”, acest program pune la dispoziţia companiei tale instrumentele de apărare şi de atac. Adaptabil nevoilor specifice oricărei echipe de vânzări, acest program construieşte imaginea de ansamblu, dar identifica si dificultăţile, şi oportunităţile zonei arondate. Tehnici de îmbunătăţire a relaţiei cu clienţii actuali, dar şi tehnici de câştigare a unora noi sunt puse la dispoziţia echipei tale. Maximizează-ţi resursele, surclasează-ţi concurenţa.
D
DIGITAL MARKETING ACADEMY

Trăim într-o eră 3.0, în care interacţionăm în mod constant cu mijloace de comunicare digitală şi, cu sau fără voia noastră, transmitem mesaje de marketing folosindu-ne de aceste canale. Folosirea marketingului digital în afaceri a devenit un imperativ în aceste vremuri în care marketingul ne vorbeşte despre urmărirea consumatorului, iar consumatorul este online în mare parte din timpul său. Viitorul marketingului este cu siguranţă în mediul digital, iar comunicarea socială online este un subiect ce trebuie tratat cu atenţie şi seriozitate pentru a putea aduce organizaţiei beneficii ridicate. Cursul va detalia instrumentele folosite în marketingul digital şi etapele unei strategii digitale eficiente, de la idee la creaţia propriu-zisă, implementarea acesteia şi urmărirea indicatorilor de performanţă, precum şi cum se realizează Content engagement-ul, Community managementul şi Performance marketingul.

C
CHALLENGE THE C LEVEL
Acest program are la baza ideea că cea mai bună teorie în vânzări este practica. Participanţii îsi vor testa abilităţile de vânzare în cadrul unei întâlniri reale cu directori executivi în funcţie. Vor afla direct de la sursa care sunt aşteptările unui CEO de la un om de vânzări. În prealabil, trainerul şi cursanţii vor încerca să definească împreună cum s-a schimbat lumea vânzărilor în ultimii ani şi ce face un vânzător de succes.
R
RETAIL SALES PERFORMANCE
Comercianții cu amănuntul utilizează diverse instrumente de publicitate și comunicare pentru a crește gradul de conștientizare a clienţilor viitori asupra produselor şi serviciilor oferite. Scopul este creşterea coşului de cumpărături şi a loialităţii consumatorilor. Astfel, găsirea mixului de marketing potrivit poate duce la o creștere a profitabilităţii și la o rentabilitate mai mare a investițiilor. Conţinutul şi modul de prezentare din cadrul acestui workshop duc către o perspectivă uşor de înţeles pentru toate nivelurile decizionale, abordând cele mai importante subiecte ale marketingului în retail, fără însă a le elimina pe cele tradiţionale (cei 4P şi cei 4C). Sesiunea abordează, într-un mod simplu şi consecvent, problema zonelor de focus în retail şi a abordării cumpărătorilor în funcţie de tipologie, pe baza identificării nevoilor acestora, iar participanţii sunt implicaţi activ în identificarea mixului de vânzări/marketing potrivit.
C
CHALLENGER SALES
Pentru a fi aleși în fața concurenților noștri trebuie să ieșim în evidență printr-o propunere de valoare diferită și relevantă pentru client. Clienții își doresc mai multă valoare adăugată, iar vânzătorii trebuie să fie mai fermi, mai direcți și mai orientați către nevoile profunde, deseori neexprimate. Pe scurt, vânzătorul trebuie să se transforme dintr-un rezolvator de probleme într-un revelator al acestora. Trainingul „Challenger Sales” îşi propune să dezvolte tehnici de contracarare a obiecţiilor, tehnici eficiente de vânzare, abilitaţi de influenţare a deciziei de cumpărare şi de sondare eficientă a nevoilor clientului. Participanţii vor fi conduşi, pas cu pas, către înţelegerea procesului de vânzare şi a acţiunilor necesare, vor deprinde abilitaţi de apreciere corectă a nevoilor clientului pentru a putea propune o soluţie câştigătoare şi, bineînţeles, îşi vor îmbogăţi arsenalul de competente necesare pentru a încheia mai multe vânzări.
C
CURSURI LEAN

Într-o lume a producției, în care întâlnim din ce în ce mai des digitalizare sau realitate virtuală, apare firesc întrebarea dacă principiile Lean, implementate acum mai bine de 70 de ani, la Toyota, mai sunt de actualitate. Dacă luăm în considerare pe de o parte obiectivele metodologiei – de a reduce/elimina pierderile și de a livra clienților doar ce au nevoie, atunci când au nevoie, cheltuind cât mai puțini bani pentru acest lucru – și nevoile companiilor de a fi mai performante și competitive, pe de altă parte, atunci cu siguranță LEAN reprezintă un instrument valoros, aplicabil cu succes oricărui tip de proces – nu numai celor din zona de producție. Atât workshop-urile noastre cu cele mai utilizate instrumente Lean Six Sigma (VSM – Value Stream Mapping, 5S, A3/PDCA, Kaizen, Kanban, FMEA), cât și cursurile LEAN - Nivel Fundamente și Nivel Avansat vă vor ajuta să obțineți procese mai simple, mai rapide, standardizate și clienți mai multumiți. Promisiunea noastră este că, până la finalul acestor sesiuni, veți învăța să identificați oportunitățile de îmbunătățire, să descrieți procesele utilizând diagramele de process, să identificați pierderile, constrângerile din process și cauzele, să generați cele mai bune soluții, să le implementați în cadrul organizației, să aplicați principiile Lean în activitatea de zi cu zi.

C
CURSURI LEAN SIX SIGMA

“Înțelegerea variației este cheia succesului în calitate și în afaceri.” W. Edwards Deming

Astăzi, tehnologia ne permite să evaluăm în timp real eficiența și rata defectelor din procese. Chiar cu ajutorul telefonului mobil. Având, astfel, o imagine clară a situației din proces, putem identifica cauzele rădăcină și implementa cele mai bune soluții în vederea remedierii cât mai rapide a erorile apărute.

Cursurile noastre de Lean Six Sigma - Yellow/ Green/ Black Belts (de la nivelul de bază până la nivelul avansat), cu posibilitatea certificării internaționale, vă vor ajuta să soluționați problemele din proces legate de defecte și de variație.

Promisiunea noastră este că, până la finalul acestor sesiuni, veți fi învățat să:

  • înțelegeți importanța îmbunătățirii proceselor în cadrul organizației;
  • utilizați instrumentele potrivite pentru rezolvarea problemelor/ creșterea performanței;
  • derulați proiecte de îmbunătățire a proceselor utilizând metodologiile Lean și Six Sigma (ciclul DMAIC);
  • aplicați principiile și instrumentele Lean Six Sigma în activitatea de zi cu zi.

Vă rugăm să ne contactați pentru o ofertă personalizată.

C
CERTIFICăRI INTERNAțIONALE LEAN SIX SIGMA

Suntem parteneri cu IASSCTM (International Association for Six Sigma Certification) și vă putem facilita certificarea internațională Lean Six Sigma pentru nivelurile Yellow, Green și Black Belt.

 

În vederea certificării IASSC pentru nivelurile Yellow, Green sau Black Belt, trebuie să susțineți examenele IASSC (60/100/150 de întrebări cu variante multiple de răspuns și cu răspuns adevărat/fals) și să obțineți un punctaj minim de 70%.

 

Este necesară recertificarea, prin examen, la fiecare 3 ani.

 

Detalii suplimentare în legătură cu certificarea IASSC și prețul pachetelor de examen (Exam Voucher) se găsesc la adresa https://www.iassc.org/six-sigma-certification/

A
ANALIZA DATELOR/ SOFTUL MINITAB

Nu putem obține procese mai eficiente sau o calitate mai bună a produselor/ serviciilor fără o analiză aprofundată a datelor. În cadrul activităților de training și coaching promovăm modalități inteligente de analiză a datelor din procese utilizând programul Excel sau softul statistic Minitab devenind, astfel, eficienți și în realizarea proiectelor de îmbunătățire. De asemenea, oferim cursuri de analiză a datelor cu durată de 2-3 zile, în funcție de nevoile clientului. Utilizăm Minitab 18, a cărei versiune gratuită “trial” de 30 de zile poate fi descărcată de la adresa https://www.minitab.com/en-us/products/minitab/free-trial.

Promisiunea noastră este că, până la finalul acestor sesiuni, veți învăța să:

  • identificați tipurile de date;
  • folosiți instrumentele grafice și statistice pentru analiza datelor;
  • interpretați rezultatele obținute;
  • evaluați stabilitatea, capabilitatea și controlul procesului.
C
COACHING PENTRU PROIECTELE DE îMBUNăTățIRE

In cazul multor organizații sesiunile de coaching pentru proiectele de îmbunătățire au devenit parte integrantă a implementării programelor de Lean, Six Sigma, Kaizen etc. și un factor critic pentru succesul acestora. În cadrul sesiunilor de coaching, sprijinim liderii proiectelor de îmbunătățire, Yellow/ Green/ Black Belts și Expertii Lean în transpunerea în practică a cunoștințelor dobândite în cadrul cursurilor. Sesiunile de coaching constau în întâlniri regulate ale echipelor de proiect cu consultanții noștri, cu o durată de aproximativ 1 – 1,5 ore per proiect, cu o frecvență stabilită împreună cu participanții (în funcție de natura proiectului, de cunoștințele și abilitățile participanților, de existența unui expert intern etc.).

Promisiunea noastră este că, până la finalul sesiunii, veți fi realizat următoarele:

  • verificarea stadiului proiectului și încadrarea în planul inițial;
  • identificarea și aplicarea instrumentelor și graficelor potrivite pentru situația dată;
  • aprofundarea cunoștințelor;
  • stabilirea pașilor necesari pentru etapele următoare.
L
LEAN SIX SIGMA YELLOW BELT

Descriere

Cursul prezintă instrumentele și tehnicile de bază Lean Six Sigma pentru rezolvarea problemelor din proces (și nu numai), cu scopul de a face procesele mai simple, mai rapide, produsele și serviciile de o calitate mai bună, în concordanță cu cerințele clienților.

 

Grupul țintă

Cursul se adresează persoanelor care sunt implicate pentru prima dată în acțiuni de îmbunătățire a proceselor folosind metodologiile Lean și Six Sigma.

 

Obiective

Identificarea oportunităților de îmbunătățire și descrierea proceselor
Identificarea pierderilor, constrângerilor din proces, precum și a cauzelor rădăcină
Conducerea proiectelor de îmbunătățire utilizând metodologia Lean Six Sigma (DMAIC)
Identificarea celor mai bune soluții și implementarea lor în cadrul organizației
Aplicarea principiilor Lean Six Sigma în activitatea de zi cu zi

 

Cunoștințe preliminare necesare

Studii medii/ superioare, limba engleză, lucrul cu MS Office: Excel & PowerPoint - nivel mediu.

 

Cum va decurge cursul

Se vor folosi materiale de tip Prezentare PowerPoint, template-uri pentru realizarea și prezentarea proiectelor, alte materiale suport, tehnici menite faciliteze interactivitatea, de tip exerciții, studii de caz, activități individuale și de grup.

 

Durata

3 zile*

 

*Durata cursurilor poate varia în funcție de nevoile clientului; La curricula de bază pot fi adăugate module suplimentare, precum ateliere pentru aplicarea instrumentelor specifice Lean Six Sigma, analiza datelor utilizând softul Minitab sau module de Managementul Schimbării

L
LEAN SIX SIGMA GREEN BELT

Descriere

Cursul prezintă la un nivel intermediar filosofia, instrumentele și tehnicile Lean Six Sigma pentru rezolvarea problemelor din proces. Participanții vor putea identifica oportunități de îmbunătățire și vor coordona proiecte de dificultate medie sau mare cu scopul creșterii calității produselor sau serviciilor, reducerii variației și a pierderilor.

 

Grupul țintă

Cursul se adresează persoanelor care sunt implicate în îmbunătățirea proceselor și vor coordona proiecte de îmbunătățire.

 

Obiective

Înțelegerea importanței îmbunătățirii proceselor în cadrul organizației
Utilizarea instrumentelor potrivite pentru rezolvarea problemelor/ creșterea performanței
Învățarea modului în care se pot îmbunătăți procesele utilizând metodologiile Lean și Six Sigma (cei 5 pași DMAIC de realizare a proiectelor)
Aplicarea principiilor și instrumentelor Lean Six Sigma în activitatea de zi cu zi

 

Cunoștințe preliminare necesare

Studii superioare, limba engleză, lucrul cu MS Office: Excel & PowerPoint - nivel mediu.

 

Cum va decurge cursul

Se vor folosi materiale de tip Prezentare PowerPoint, template-uri pentru realizarea și prezentarea proiectelor, alte materiale suport, lucrul cu datele, tehnici menite faciliteze interactivitatea, de tip simulări, exerciții, studii de caz, activități individuale și de grup.

 

Durata:

8 zile*

 

*Durata cursurilor poate varia în funcție de nevoile clientului și poate fi divizată în 2 sau 3 sesiuni; La curricula de bază pot fi adăugate module suplimentare, precum ateliere pentru aplicarea instrumentelor specifice Lean Six Sigma, analiza datelor utilizând softul Minitab sau module de Managementul Schimbării

L
LEAN SIX SIGMA BLACK BELT (CURS ACCELERAT PENTRU GREEN BELTS)

Descriere

Cursul prezintă la un nivel avansat filosofia, instrumentele și tehnicile Lean Six Sigma pentru îmbunătățirea proceselor. Participanții vor fi capabili să conducă proiecte complexe, să analizeze datele din proces utilizând instrumente statistice (precum softul Minitab), să ofere coaching pentru Yellow și Green Belts și să genereze beneficii financiare semnificative.

 

Grupul țintă

Cursul se adresează persoanelor care au participat anterior la cursul Lean Six Sigma Green Belt.

 

Obiective

Identificarea oportunitățior de îmbunătățire și coordonarea proiectelor la nivel de organizație
Conducerea proiectelor complexe de îmbunătățire utilizând metodologia Lean Six Sigma
Identificarea celor mai bune soluții și implementarea lor în cadrul organizației
Evaluarea beneficiilor financiare ale proiectului
Aplicarea principiilor și instrumentelor Lean Six Sigma în activitatea de zi cu zi

 

Cunoștințe preliminare necesare

Studii superioare, limba engleză, lucrul cu MS Office: Excel & PowerPoint - nivel mediu/ avansat.

 

Cum va decurge cursul

Se vor folosi materiale de tip Prezentare PowerPoint, template-uri pentru realizarea și prezentarea proiectelor, alte materiale suport, lucrul cu datele, tehnici menite faciliteze interactivitatea, de tip simulări, exerciții, studii de caz, activități individuale și de grup.

 

Durata: 

12 zile*

 

*Durata cursurilor poate varia în funcție de nevoile clientului și poate fi divizată în 2 sau 3 sesiuni; La curricula de bază pot fi adăugate module suplimentare, precum ateliere pentru aplicarea instrumentelor specifice Lean Six Sigma, analiza datelor utilizând softul Minitab sau module de Managementul Schimbării

A
APPLES & ORANGES™

Provoacă participanții să gândească precum top managerii companiei, astfel încât deciziile de viitor să aibă la bază o gândire strategică, de afaceri.
Apples & Oranges™ oferă relevanță situațiilor financiare printr-un model de companie simplu dar profund. Participanții formează noua echipă de management a A & O Inc. - o companie de renume care se confruntă cu câteva provocări dificile. Compania pierde cota de piață, iar cerințele furnizorilor și clienților sunt în crestere. A & O Inc. are nevoie de o strategie financiară nouă și bine pusă la punct. Echipele învață să monitorizeze fluxul de numerar, să folosească eficient resursele, să compare rezultatele din bilanț și din contul de profit și pierdere.
Participanții, având niveluri diferite de experiență, pot dobândi noi competente sau pot adăuga la experiența anterioară pentru a fi capabili să:

citească și interpreteze situațiile financiare;identifice elementele critice care afectează profitabilitatea;analizeze indicatorii financiari și indicatorii cheie de performanță pentru a stabili prioritățile în mod corespunzător.


Participanții vor explora relațiile cauză-efect care reglementează situațiile financiare ale unei companii și vor dezvolta un simț al afacerilor, care le va guverna deciziile viitoare, în fiecare zi de lucru.

C
CAYENNE™- MANAGEMENTUL PROIECTELOR

O companie tocmai a finalizat un proiect de mare amploare și, privind în retrospectivă, acesta nu a oferit afacerii valoarea estimată inițial. Au existat depășiri de buget și timp și nici sponsorii proiectului, nici beneficiarii nu par prea mulțumiți de rezultate. Participanții sunt rugați să se întoarcă în timp pentru a vedea dacă pot identifica situațiile cheie sau punctele nevralgice care ar putea fi schimbate pentru a oferi un rezultat mai bun.
Participanții detectează semne și simptome ale unor probleme potențiale și le atenuează folosind resurse limitate. Povestea urmărește o implementare de proiect tipică unui nou sistem de afaceri. Cu toate acestea, provocările sunt universale și ușor de recunoscut.

Acestea sunt:

actorii-cheie nu sunt implicați. Le atragi atenția sau te bazezi pe propria judecată?apar perspective noi. Revizuiești scopul sau rămâi la planul inițial?echipa de proiect este supraîncărcată. Iei măsuri rapide sau recurgi la schimbări sistemice?datele reale nu sunt în conformitate cu bugetul și calendarul. Ajustezi cifrele sau ambițiile?


Participanții realizează rapid faptul că nu poți mulțumi tot timpul, pe toată lumea. Arta managementului de proiect constă în capacitatea de a echilibra nevoile actorilor cheie – sponsori și comitetul director, echipa de livrare a proiectului și utilizatorii finali ai organizației – cu scopul de a crea valoarea maximă de afaceri.

D
DECISION BASE™- MANAGEMENT STRATEGIC

Șase companii cu investiții de capital concurează pentru clienți pe o piață extrem de competitivă și dinamică, aflată într-o continuă schimbare. Participanții își asumă rolul echipei de management - formată din finanțe, producție, marketing și corporate intelligence. Provocarea cu care se confruntă este de a face investițiile corecte la momentul potrivit și de a obține câștigul dorit.
Echipele vor gestiona variabilele strategice, operaționale și financiare care vor ajuta la menținerea unor costuri mici și pătrunderea pe noi piețe.
 
Decizii de investiții dure se întrevăd:

să investesc acum sau mai târziu?să urmăresc toate piețele sau doar căteva?să preiau conducerea sau să fiu un succesor precoce?să construiesc linii de asamblare eficiente sau linii de producție flexibile?să împrumut bani sau să-i castig mai întâi?să rămân la elementele de bază sau să urmăresc inovația?

  •  

Echipele învață să utilizeze eficient situațiile financiare și indicatorii financiari ca instrumente de planificare pentru a crește productivitatea și profitabilitatea pe o perioadă de 10 ani. Lucrând împreună, aceștia au ocazia să-și crească gradul de conștientizare a complexității relațiilor interdepartamentale. Mai mult de atât, aflați în acest proces, ei înțeleg de ce este nevoie pentru a merge în aceeași direcție și modalitatea de a utiliza noile abilități și perspective în viața reală.

E
ENTERPRISE™- STRATEGIE îN ACțIUNE

Succesul este o țintă în mișcare. Cum poți obține susținerea tuturor într-o piață care se află într-o continuă schimbare? În simularea de afaceri Enterprise™, șase companii concurează pentru aceiași clienți într-o piață dinamică. Participanții își asumă rolurile echipei de management – formată din departamentele de marketing și vânzări, dezvoltare și servicii, planificare și livrare, finanțe și control. Principala provocare este aceea de a construi și de a pune în practică cu succes o strategie care să conducă la rezultate pozitive.
Echipele se lansează într-o simulare de afaceri, cu promisiuni de riscuri și recompense, în care participanții sunt nevoiți să privească înainte și să gândească strategic pentru a reuși.
 
Enterprise™  provoacă participanții să confrunte incertitudinile și să găsească un echilibru între rezultatele pe termen scurt și valoarea pe termen lung. Echipele trebuie să:

decidă poziția de piață dorită;se orienteze și să vândă clienților potriviți;satisfacă cerințele clienților prin dezvoltarea unui portofoliu de produse atractiv și profitabil;demonstreze excelenta în livrare, profitând la maximum de oameni și procese;creeze o valoare de brand puternicaă, durabilă;țină evidența rezultatelor financiare atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.

L
LIVON™ - DIFERENțIERE șI POZIțIONARE

Patru companii se găsesc într-o competiție dură pentru aceiași clienți într-o piață aflată în continuă creștere. Provocarea supremă este de a construi și de a menține o bază de clienți profitabilă.
Cine va deveni lider de piață? La început, cei patru sunt ”peste tot”. Realitatea din piață le demonstrează rapid că produsele și serviciile lor nu pot reprezenta totul pentru toată lumea și că o poziționare competitivă devine esențială. Pe care dintre clienții actuali ar trebui să-i păstreze? Ce alți clienți potențiali ar trebui vizați?
 
A avea succes înseamnă a construi o poziție puternică pe piață și a dezvolta capacitatea de a o apăra.
 
Echipa de management trebuie să decidă poziția de piață dorită și să o obțină în cel mai rentabil mod. Echipele analizează cercetări de piață pentru a le ajuta în deciziile tactice:

să mă îndrept spre o piață cu standarde ridicate sau standarde joase?să urmaresc o nișă unică sau să atac poziția unui concurent?să construiesc trenduri în avans sau să aștept cererea să crească?să concurez prin diferențiere sau prin preț?să-mi apăr poziția construită cu orice preț sau să o schimb?


Astfel, echipele află de ce este nevoie pentru a fi “global” – să adopte un cadru global al unei strategii și să-l aplice cu succes în condițiile pieței locale.

P
PERFORMANCE™ - MANAGEMENTUL EFICACITATII

În cazul în care oamenii din organizație au tendința de a vedea paharul pe jumătate gol, mai degrabă decât pe jumătate plin, acest lucru reprezintă o provocare serioasă. Cum poți încuraja oamenii să vadă oportunitățile, mai degrabă decât să se concentreze aupra limitelor?

În Performance ™, echipe formate din câte patru participanți își antrenează gândirea de afaceri urmând povestea cazului Fenix Inc. În trei capitole, participanții ajută compania Fenix Inc să stăpânească corect elementele de bază, să dezvolte un avantaj competitiv și în cele din urmă, să conducă firma către profit.

Pe parcursul desfășurării atelierului, participanții trasează paralele cu propria realitate, reflectând asupra provocărilor și oportunităților pentru propria companie.

Participanți de toate nivelurile și funcțiile pot veni împreună pentru un dialog constructiv cu privire la o gamă largă de aspecte de importanță strategică, cum ar fi:ciclul de viață al produselor;tehnologii perturbatoare;eficiența lanțului de aprovizionare;servicii cu valoare adăugată;segmentarea clienților;profitabilitatea pe termen scurt vs. profitabilitatea pe termen lung.

S
SALES ENDEAVOUR™ - MANAGEMENTUL OPORTUNITATILOR

Sales Endeavour™ vă va ajuta echipa să-și crească vânzările, să-și îmbunătățească rata de închidere, să reducă timpul de operare și va oferi managementului o perspectivă mai clară asupra situației vânzărilor în cadrul organizației.
Sales Endeavour™ reprezintă o combinație interesantă de aplicații reale de vânzări și un exercițiu de învățare interactiv care oferă angajaților o șansă de a prelucra metodic și strategic oportunități reale de vânzări, într-o atmosfera antrenantă și competitivă.
În timpul simulării, participanții abordează o oportunitate ambițioasă de vânzare, plină de riscuri, schimbări neașteptate de situație, nonsensuri, informatori competitivi, organizații în schimbare, agende ascunse, schimbarea preferințelor de cumpărare, așteptări nerezonabile, o concurență puternică și incertitudinea clientului. Cu alte cuvinte, viața reală.
Până la sfârșitul programului, participanții vor pleca cu un plan de vânzări pe deplin dezvoltat referitor la una dintre propriile perspective, precum și cu competențele și înțelegerea necesare pentru a câștiga mai multe vânzări în viitor. Cea mai bună parte: procesul este repetabil.
În cele din urmă, Sales Endeavour™ economisește timpul și resursele experților în vânzări, ajutându-i să regândească diferite considerente strategice, cum ar fi cumpărătorii și concurența, astfel încât aceștia vor alege să urmărească doar cele mai productive și profitabile oportunități.

T
TANGO™ - MANAGEMENTUL ACTIVELOR INTANGIBILE

Dacă avantajele competitive ale afacerii dumneavoastră sunt intangibile, valoarea companiei se extinde mult dincolo de rezultatele financiare. Probabil, cel mai valoros bun sunt propriii angajați, iar asta înseamnă că trebuie să depășiți provocări unice. Cum atrageți și păstrați oamenii potriviți în industrii aflate într-o piață foarte dinamică? Cum puteți obține mai mult de la angajați rămânând în același timp un ”angajator dezirabil”? Cum vă asigurați că oamenii se aliniază cu strategia de creștere economică și capacitatea de a dobândi și păstra clienții profitabili?
Prin simularea de afaceri Tango™, participanții dezvoltă abilitățile necesare pentru a mobiliza pe deplin oamenii, văzuți ca fiind o sursă de avantaj competitiv și pentru a pune în practică o strategie de afaceri de succes.  Provocarea este să atrageți și păstrați clienții și angajații potriviți, în scopul creării de profit pe termen scurt și valoare pe termen lung. Ca urmare a experienței Tango™, angajații dumneavoastră vor putea să:

obțină un avantaj competitiv pentru a atrage angajații și clienții potriviți;realizeze planuri și proiecte strategice pentru o utilizare optimă a capacității;maximizeze fluxul de numerar și profitabilitatea - pentru a asigura flexibilitate și crestere;crească know-how-ul companiei dumneavoastră, nu doar propria competență;păstreze și să dezvolte angajații companiei, în conformitate cu obiectivele lor și cu viziunea strategică a companiei dumneavoastră.

T
THE MEDICI GAME™ - CREATIVITATE șI INOVAțIE

Ce au în comun laptele de capră, păianjenii și ața de pescuit? Discurile muzicale și companiile aeriene? Comportamentul furnicii și liniile de telecomunicații? Cei mai mulți dintre noi ar presupune că nimic. Dar fiecare dintre aceste combinații aparent aleatorii au dus la inovații radicale, care au pus bazele unor noi domenii de activitate.

Participanții pornesc într-o călătorie fascinantă spre intersecție, un loc unde ideile din diferite domenii și culturi se întâlnesc și se ciocnesc, stârnind în cele din urmă, o explozie de inovații extraordinare.
 
Bazat pe bestsellerul ”Effectul Medici” de Frans Johansson.
 
În cadrul seminarului, echipele vor discuta și explora:

ce este o inovație revoluționară și cum se produce?ce tip de condiții cultivă - sau obstructionează - inovația? Folosim ipotezele corecte?cât de bine ne canalizăm diversitatea pentru a explora, găsi și valorifica noi oportunități de creștere?cum vom proceda?

B
BUSINESS MIND AGILITY (CELEMI PERFORMANCE)

O viziune pozitivă dar și realistă asupra situației afacerii este indispensabilă în dobândirea succesului. Este ceea ce vor obține echipele formate din câte patru membri, ce vor participa la workshop-ul Performance. În trei etape, acestea vor simula cazul Fenix Inc., urmând pas cu pas însușirea elementelor de bază, crearea avantajului competitiv și dobândirea succesului. Echipele vor avea până la final o ințelegere comună, de ansamblu, a elementelor cheie ce influentează afacerea, dând o atenție sporită nevoilor clienților și factorilor decisivi în situații dificile.