INAPOI LA ECHIPA
Loredana Ciocan
L

LOREDANA CIOCAN

EVENT MANAGER

Din 2013 s-a alăturat echipei, preluând organizarea logistică a evenimentelor Ascendis, dezvoltarea de programe de team building orientate către tradițiile și meșteșugurile românești și programe de CSR.

În cei 21 de ani petrecuți în industria turismului și a ospitalității, din care 13 ani ca antreprenor, Loredana a coordonat peste 600 de evenimente corporative – conferințe, seminarii, evenimente de lansare a unor companii, evenimente de gală, team building-uri, programe de CSR și incentive-uri în diferete tari, precum Austria, Franta, Italia, Rusia, Maroc, Kenia, Cuba, Emiratele Arabe, Oman, dar și în România pentru companii din afara țării. Detaliile fac diferența. Relațiile de lungă durată dezvoltate cu partenerii de servicii logistice fac diferența.

Pasiuni: castele și conace, oameni (meșteri populari) cu povești interesante de viață, cultură rurală, fotografie.

A absolvit Facultatea de Management turistic și comercial în cadrul Universității Dimitrie Cantemir București.